Sprekers De 24 Uur van de Reclame bekend

Over een paar weken vindt de vierde editie van het enige Nederlandse Creative Marketing event plaats: de ‘24 uur van de reclame’. De sprekers die hun visie op het thema ‘The Next Level’ met het publiek zullen delen zijn inmiddels bekend gemaakt. De hoofdvraag op het event is: hoe gaan we creativiteit op een effectieve manier verbinden met de voortrazende ontwikkelingen in de technologie?

Tijdens de ‘Next level Talks’ nemen de volgende sprekers op het hoofdpodium plaats: Daan Roosegaarde (Studio Roosegaarde), Andy Hart (Microsoft Europe), Nick Mueller (MobGen lab TU Delft), Janneke Niessen (Improve Digital), Jacqueline Smit (538 Groep), Simon Neate-Stidson (Blast Radius Amsterdam), Robert Jan d’Hond (EffectiveBrands) en Baptiest Coopmans (UPC).

Het event vindt op donderdag 7 november plaats in de Beurs van Berlage en is een initiatief van de bond van adverteerders (BVA) en de vereniging van communicatieadviesbureaus (VEA). Er worden ruim 2500 bezoekers verwacht: van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot CEO’s uit het bedrijfsleven.

‘THE LEADING EVENT IN THE CREATIVE MARKETING INDUSTRY’
Tijdens ’24 uur van de reclame’ worden onder meer de resultaten van de global marketingstudie ‘Marketing2020 – Organizing for Growth’ gepresenteerd. En net als vorig jaar worden de Effie Awards ’s avonds uitgereikt. Tegelijkertijd vindt er een nieuwe Cannes Lions Show plaats en kun je bij de Cannes Lions Print Exhibition genieten van prijswinnend werk. Tevens vindt de unieke MKB Marathon weer plaats en ontbreekt ook het Young Talent Class programma onderdeel dit jaar niet.

Nieuw is een 24 uur durende Second Screen competitie die door het IAB is georganiseerd. Voor een flinke portie BN’ers ben je bij ‘Beroemd in de Reclame’ op de juiste plek. In de grootste reclametentoonstelling die ooit in Nederland is georganiseerd staat namelijk de unieke relatie tussen bekend Nederland en reclame centraal. De dag wordt afgesloten met de 24 Industry Party ‘So Thirsty’.

Wil jij ook de stap naar The Next Level maken? Bestel dan nu je tickets via www.24reclame.nl.

Meer informatie
Voor aanwezigheid op 7 november 2013 dient u zich te accrediteren. Zonder accreditatie of een entreebewijs is toegang niet mogelijk. Voor meer informatie & beeldmateriaal: Yvonne Roos 06-21257382

Over BVA
BVA is dé vertegenwoordiger van adverteerders en heeft als doel: het bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden. Meer info: www.bva.nl

Over VEA
De VEA is de vereniging van de toonaangevende communicatie-adviesbureaus in Nederland. Als motor van de branche ontwikkelt de VEA -vanuit de visie dat reclame mensen helpt bij het maken van keuzes- activiteiten die bijdragen aan een zo hoog mogelijke professionele standaard in de reclamewereld. Meer info: www.vea.nl

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.