Geplaatst door theFactor.e

theFactor.e breidt uit naar Amsterdam

Full service internetbureau theFactor.e zal medio einde dit jaar, begin 2014 een kantoor openen in Amsterdam om haar geplande groei te realiseren. Het Groningse bedrijf beschikte al over een uitvalsbasis in Hilversum, maar deze zal op termijn plaats maken voor een vestiging in de hoofdstad.

Door de uitbreiding zal theFactor.e beter in staat zijn om haar Randstedelijke klanten te kunnen bedienen. Opdrachtgevers hebben te kennen gegeven dat de nabijheid van een kantoor in de hoofdstad zeer op prijs wordt gesteld. Veelal wordt er dagelijks samengewerkt tussen teams van klanten en theFactor.e. De ervaring van theFactor.e is dat het persoonlijke contact in grote mate bepalend is voor het succes en de kwaliteit in de samenwerking. Dit wil zij dan ook graag behouden en verder uitbreiden. theFactor.e werkt onder andere voor klanten als ABN AMRO Markets, AMC, DAS, PC Hooft Groep, Sanquin en Zwitserleven. Een bijkomstige reden is dat theFactor.e op deze manier beter toegang krijgt tot de arbeidsmarkt in het westen.

In eerste instantie zal de vestiging zich concentreren op de volgende disciplines: strategie, consultancy, ontwerp en design.