Geplaatst door TheNextWomen

TheNextWomen geeft vrouwelijke startups wereldwijd een droomstart

Amsterdam, 11 februari 2016 – Voor de vierde keer op rij biedt TheNextWomen de meest innovatieve startups over de hele wereld het podium van TheNextWomen Innovation Summit om hun bedrijf tegenover een jury van deskundigen, investeerders, pers en adviseurs te pitchen.

De meest innovatieve vrouwelijke startup-founder ontvangt onder meer een converteerbare lening van € 20.000 uit TheNextWomen CrowdFund en mentoring vanuit TheNextWomen Top100. Aanmelden voor TheNextWomen Pitch Competition kan tot 4 maart 2016.

Een start waar elke ondernemer van droomt
Na 18 maart 2016 zullen uit alle aanmeldingen 50 vrouwelijke ondernemers worden geselecteerd die doorgaan naar de tweede ronde. In deze fase krijgen zij begeleiding en workshops van succesvolle ondernemers uit het TheNextWomen-netwerk. Op 23 mei 2016, tijdens TheNextWomen Innovation Summit, zullen uit negen halvefinalistes de drie meest veelbelovende startups worden geselecteerd. Deze drie finalistes mogen op het hoofdpodium hun startup voor het publiek van honderden vrouwelijke ondernemers en de investeerdersjury pitchen. Zowel de jurywinnaar als de winnaar van de publieksprijs ontvangt onder andere een converteerbare lening van € 20.000. De overige finalisten ontvangen een converteerbare lening van € 10.000.

Een startup-award van gevestigde naam
Simone Brummelhuis, founder TheNextWomen: “Ondanks het feit dat er zoveel startup-awards zijn, melden ieder jaar meer dan 150 vrouwelijke startup-founders zich aan voor onze Pitch Competition.
Ik ben trots dat zij inzien dat ons netwerk van de meest invloedrijke vrouwelijke ondernemers van Nederland hen kan helpen verder te groeien. En dat laten de succesverhalen van voorgaande winnaars als geen ander zien.”

Vrouwelijke startup-founders, meld je nu aan!
Ben jij een vrouwelijke startup-founder? Heb je al de eerste stappen gezet om jouw idee te verwezenlijken en zoek je een platform en investeerders om jouw onderneming door te laten groeien naar een volgend niveau? Meld je dan nu aan via TheNextWomen Pitch Competition. Aanmelden kan tot 4 maart aanstaande.

Over TheNextWomen
TheNextWomen heeft als missie om een ecosysteem van vrouwelijke starters, gevestigde rolmodellen, deskundigen en investeerders te creëren. Het doel is om zowel wereldwijd als lokaal ambitieuze ondernemende vrouwen online en offline te adviseren, te inspireren en te verbinden. Check voor meer informatie: www.thenextwomen100.nl