Industry Wire

Geplaatst door Transcom

Transcom opnieuw Winnaar Nationale Klantcontactweek

GRONINGEN, 20 februari 2017 – Transcom heeft vandaag voor het tweede opeenvolgende jaar de juryprijs van de Nationale Klantcontactweek gewonnen. De jury van de Nationale Klantcontactweek, die dit jaar in het teken stond van ‘Grenzeloze Energie’, verkoos Transcom als beste deelnemer aan de week. De deelnemende organisaties zijn in de week van 23 tot 27 januari beoordeeld op onder andere betrokkenheid van de medewerkers, georganiseerde activiteiten en inzichten op het gebied van continue motivatie van de klantcontactspecialisten.

 

Tijdens de Nationale Klantcontactweek organiseerde Transcom elke dag een aantal interactieve activiteiten die de medewerkers de nodige extra energie bezorgden. De teamleden werden gemasseerd op dinsdag, kregen Yogales op donderdag en sprongen diezelfde dag nog massaal op de Blender-Bike, daarmee fietsten de klantcontactspecialisten van Transcom zelf de arbeidsvitaminen bij elkaar. Cateraar Beijk verzorgde de hele week een speciaal menu voor ‘Grenzeloze Energie’ in het bedrijfsrestaurant. Op de Facebook-pagina van Transcom Nederland staat het volledige programma.

“Transcom heeft veel punten gescoord met het uitgebreide en gevarieerde programma, de creativiteit van de activiteiten en het enthousiasme van de medewerkers”, zegt Marjolein Kleijwegt, jurylid van de Nationale Klantcontactweek. “Tijdens het jurybezoek zagen we de bevlogenheid en Grenzeloze Energie van de medewerkers terugkomen in zowel de georganiseerde activiteiten als in het werk dat ze afleverden. Dat maakt Transcom de terechte winnaar.”

Medewerkerstevredenheid
Medewerkerstevredenheid is een belangrijk punt voor Transcom. Eerder dit jaar beoordeelden de Nederlandse medewerkers Transcom als werkgever met een 8,4. “In de afgelopen jaren hebben we gezien dat tevreden medewerkers de eindklant beter van dienst zijn. Dus door ons team tevreden te houden – wat op zichzelf al heel leuk is om te doen – helpen we ook nog eens onze klanten beter. Dat doen we niet alleen in de Nationale Klantcontactweek, maar juist het hele jaar door”, zegt Joop Evers, managing director Transcom Nederland. “Ik ben enorm trots op de teams en op het enthousiasme dat zij iedere dag in hun werk leggen. Dat enthousiasme heeft ons voor de tweede keer op rij deze prijs bezorgd.”

Meest energieke medewerker
Als onderdeel van de Nationale Klantcontactweek organiseerde Transcom de verkiezing voor ‘Meest Energieke Collega’. Tara Zwiers, HR-medewerker bij Transcom Nederland, sleepte deze prijs in de wacht. Meerdere collega’s hebben Tara genomineerd, omdat zij al jaren met liefde en passie alle evenementen voor Transcom organiseert. Petje af voor haar tomeloze energie!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht