Geplaatst door Colours

Woningcorporatie Casade en Colours organiseren op 6 mei kennissessie klantcommunicatie

’s-Hertogenbosch 18 april 2014 – De inzet van een vooruitstrevend online klantkanaal helpt in de veranderende omgeving van de corporatiesector om juist in de persoonlijke klantcontacten de aandacht te besteden aan die doelgroepen die daarom vragen.

Na een succesvolle workshop op het Futura mini symposium hebben Casade en Colours wederom de handen in een geslagen en organiseren op 6 mei aanstaande de kennissessie klantcommunicatie: in vier stappen naar een online dienstverlening.

Met een goed ingericht online servicekanaal ontstaat ruimte om de persoonlijke aandacht te geven aan doelgroepen waarvoor de corporatiesector zich inzet. Maar hoe maak je als corporatie keuzes in de inzet van je communicatiekanalen in de dienstverlening? Hoe kunnen huurders worden gestuurd en verleid om het online kanaal te gebruiken en wat zijn de risico’s daarvan? Weet u als woningcorporatie wat de bezoeker van uw website echt relevant en interessant vindt? Tijdens de kennissessie staan we stil bij antwoorden op bovenstaande vragen.

Op deze dag maken communicatieprofessionals van corporaties kennis met twee inspirerende sprekers. Babette Agerbeek, adviseur bedrijfsvoering bij woningcorporatie Casade gaat dieper in op de kanaalsturing in de praktijk en de managementopgave: inrichting van de dienstverlening. ”Het is de uitdaging om continu online goede service te blijven bieden aan klanten die dat wensen en daarbij hetzelfde online kanaal als werkinstrument voor medewerkers beschikbaar te maken om dienstverlening te bieden op klantvragen, waarbij online niet mogelijk of wenselijk blijkt te zijn”, aldus Babette Agerbeek.

Namens Colours zal Lars van Tulden, usability expert, praktische tips geven om stappen van strategie naar uitvoering bij het optimaliseren van het online klantkanaal, vanuit klantperspectief, te doorlopen.

De kennissessie wordt gehouden bij internetbureau Colours in Den Bosch en begint om 14.00 uur. We sluiten de middag natuurlijk af met een informele borrel. Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u deze interactieve sessie bijwonen of wilt u meer informatie over het programma? Neem dan contact op met Cindy Roest, 06 23 26 99 29. Aanmelden is gratis en doet u door een mail te sturen naar c.roest@colours.nl. Onder alle deelnemers worden twee gratis 360° Dashboards uitgegeven!

— einde bericht —

Over Colours
Wij ontwikkelen digitale strategieën en concepten, creëren succesvolle websites en activeren deze met doelgerichte online marketing. Dit kunnen wij door gepassioneerde collega’s met kennis van strategie, online marketing, mobile first design en techniek in huis te hebben. Colours staat voor succesvolle websites en is bereid daarover resultaat afspraken te maken. Bij ons krijgt elke klant een KPI dashboard. Colours maakt onderdeel uit van de LECTRIC Groep. De LECTRIC Groep bestaat uit negen vooraanstaande internetbedrijven: Colours, LECTRIC internetopleidingen, Provarix, SearchResult, Someone, Symfony|XIB, Relevance, Social Inc.,en Yourzine.