Geplaatst door Yoursurprise

YourSurprise viert tienjarig bestaan

Zierikzee, 29 juli 2015 – Deze zomer bestaat de bekende online aanbieder van persoonlijke cadeaus YourSurprise precies 10 jaar. Dat wordt het hele jaar door gevierd, met momenteel een feestelijke 10-daagse met speciale kortingen, spectaculaire winacties en nog veel meer verrassingen voor klanten. Met wat er in de afgelopen 10 jaar allemaal bereikt is, heeft het bedrijf zeker reden voor een feestje.

VLIEGENDE START
In 2005 besloten oprichters Gerbrand Verton en Wouter de Vries na hun afstuderen samen een bedrijf te beginnen. Vanuit de gedachte dat het iets op internet, iets schaalbaars en iets internationaals moest worden, ontstond het idee om klanten via een webshop de mogelijkheid te bieden anderen te verrassen met een persoonlijk verjaardagsliedje. In 2005 werd vanuit een zolderkamer in Zierikzee een website gelanceerd met dit ene cadeau: de Surprise Song. Het concept sloeg aan en werd al snel internationaal uitgerold. In de jaren daarna werd het assortiment persoonlijke cadeaus voortdurend verder uitgebreid, evenals het aantal landen waarin de cadeaus online worden aangeboden.

EXPONENTIËLE GROEI
Anno 2015 is YourSurprise met 14 websites actief in 12 landen, bestaat het assortiment uit meer dan 1500 persoonlijke cadeaus, heeft het bedrijf meer dan een 1.000.000 tevreden klanten en zijn er circa 60 medewerkers werkzaam. En dat allemaal nog altijd vanuit het hoofdkantoor in Zierikzee, waar alle bedrijfsactiviteiten gebundeld zijn.

YourSurprise mag, behalve particulieren, inmiddels ook een flink aantal bekende A-merken tot hun klantenkring rekenen. Voor bedrijven als Coca-Cola. KLM, PwC, MTV en Feyenoord ontwikkelen zij persoonlijke cadeauconcepten op maat. Ook is het bedrijf onlangs een verregaande strategische samenwerking aangegaan met Personalgifts. Hierdoor is het assortiment verder uitgebreid met personaliseerbare cadeaus van special characters als Woezel & Pip, nijntje, K3, Dikkie Dik en vele andere bekende personages.

ROOSKLEURIGE TOEKOMST
Directeur-eigenaar Gerbrand Verton kijkt tevreden terug op de afgelopen 10 jaar: “Uiteraard zijn we met z’n allen hartstikke trots op wat we de afgelopen jaren hebben bereikt, maar dat betekent natuurlijk niet dat we nu stil gaan zitten. Ook de komende jaren blijven we uiteraard iedere dag ons best doen om nog beter te worden in wat we doen. We hebben daarbij maar één doel voor ogen: over de hele wereld zoveel mogelijk mensen blij maken met het geven of ontvangen van een persoonlijk cadeau.”