Intergamma start met retail media
Intergamma, de organisatie achter de bouwmarktketens GAMMA en Karwei, start met retail media. Het bedrijf biedt leveranciers en adverteerders de mogelijkheid hun merk- en productcampagnes direct onder de aandacht te brengen bij consumenten die zich in de bouwmarkten of op de webshops van GAMMA en Karwei bevinden en daarmee een concrete koopintentie hebben.
Door data, bereik en context slim te combineren, ontstaat een krachtige manier om de juiste boodschap op het juiste moment te laten landen. Met de introductie van de nieuwe business-unit Intergamma Retail Media Groep (IRMG.nl) versterkt Intergamma haar rol als schakel tussen merken en de 200 miljoen webshopbezoekers en 80 miljoen bouwmarktbezoekers per jaar.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd