Re-targeting in de nieuwe wereld
Met de komst van de Digital Markets Act, de Digital Services Act en het Nederlandse wetsvoorstel Bescherming Consumentenbescherming lees je steeds meer over mogelijke targeting- en cookiealternatieven. Toch zijn...
Met de komst van de Digital Markets Act, de Digital Services Act en het Nederlandse wetsvoorstel Bescherming Consumentenbescherming lees je steeds meer over mogelijke targeting- en cookiealternatieven. Toch zijn...
Papieren folders blijven lastig, maar óók effectief. Als je het slim aanpakt en papier combineert met hyperlokale targeting en een online campagne.
De advertentietechnologie waar veel retailers hun lokale reclamecampgnes mee optuigen, AdCombi, wordt internationaal als selfservice-oplossing beschikbaar gesteld.
Auke Boersma is sinds kort de nieuwe CEO van Adcombi en volgt daarmee oprichter Gerrit Reinders op. Die gaat zich meer met de strategie en internationale expansie bezighouden.
Adcombi brengt zijn technologie voor lokaal adverteren naar Duitsland. Directeur Gerrit Reinders ziet dat merken en retailers de coronatijd gebruiken om zich te bezinnen op hun overgangsstrategie voor digitale...
Reclamebedrijf Adcombi verwacht tegen het einde van het jaar een kantoor te zullen openen in Scandinavië. Het bedrijf helpt nationale reclamecampagnes omzetten naar lokaal relevante uitingen voor lokale, fysieke...
Grote adverteerders kunnen binnenkort online commercials laten personaliseren met data over lokale partners. Lokale dealers van Opel bijvoorbeeld gaan internationaal ogende commercials verspreiden met daarin de locatie- en...
Adcombi en Bannerwise gaan nieuwe technologie ontwikkelen die in een programmatic omgeving automatisch banners op maat kan creëren. Hiervoor krijgen ze financiële steun van de overheid.