Podcast Shaping the Future: de case van personalisatie bij de ANWB
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Het YouTube kanaal van de ANWB groeide naar ruim 40.000 abonnees. Online Video Manager Francine Bout over ANWB's contentstrategie.
Een verjaardags-e-mail van de ANWB aan zijn leden: modern maar trouw aan de merkidentiteit. Effect: de respons vervijfvoudigde.
ACHTUNG! wordt vanaf volgende maand verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes van de ANWB.
De Nederlandse Spoorwegen is het NS Innovatiefonds gestart, een fonds waarmee het vijf miljoen euro kan investeren in startups die zich specialiseren in smart mobility.
Marise Bloembergen is als uitgever ANWB Vereniging verantwoordelijk alle mediaproducten en –diensten voor leden van de ANWB: het tijdschrift Kampioen, Verkeersinformatie, gratis routekaarten en adviesdiensten. Donderdag spreekt ze op...
Afgelopen woensdag vond tijdens de Amsterdam eWeek de eerste editie van The Facebook Conference plaats. Op het podium deelden merken zoals KLM, Heineken, Philips, de ANWB en Hunkemöller en...
De ANWB wil de huidige contentportal voor autonieuws, uitbreiden met bestaande en nieuwe diensten. Leden en niet-leden kunnen hier terecht voor autogerelateerde zaken zoals het vergelijken, kopen en verkopen...
De ANWB begint een nieuw initiatief waarbij auto-eigenaren online hun auto kunnen laten taxeren. De ANWB Autoverkoopservice is zowel voor leden als niet-leden.
De ANWB staakt na 80 jaar de uitgave van de Autokampioen en het blad ANWB Onderweg. Leden worden voortaan via internet en sociale media voorzien van informatie.
Van de 100 grootste merken in Nederland zijn er 65 niet aanwezig op de sociale netwerken. Van de 35 merken die wel aanwezig zijn, is er weinig sprake van...
De eind januari gestarte MBA Crossmedia, die ‘digital native topmanagers' moet gaan voortbrengen, is een lappendeken van verborgen agenda's.