Onderlinge afhankelijkheid plus verschuivende scopes en deadlines: hoe je de valkuilen in een replatformingtraject vermijdt
‘Eerst koffie!’ Dat hebben ze bij Fortune Coffee vast zelf ook gedacht toen ze zo’n twee jaar terug voor het
‘Eerst koffie!’ Dat hebben ze bij Fortune Coffee vast zelf ook gedacht toen ze zo’n twee jaar terug voor het
Waar de klantreis van Kwalitaria eerst in de cafetaria begon, bestelt de helft van de mensen nu online. Om een
Al tien jaar lang speelt Bluebird Day, onderdeel van de Handpicked, een belangrijke rol als digitale partner van Brabantia.
Klanten gedragen zich omnichannel. Aan jou de taak om op iedere plek en op het juiste moment aanwezig te zijn. Met dit whitepaper kan je jouw huidige online marketing...
Kan een merk nog zonder direct-to-consumerstrategie? Instax (Fujifilm) vindt van niet. Vooral vanwege de merkbeleving én de klantdata.
Steeds meer merken kiezen voor het rechtstreeks verkopen aan de eindconsument om zelf data te vergaren, voor meer merkbeleving of om minder in te leveren op marge. Veel merken...