0
9.7k

Omnichannel als de nieuwe standaard

De customer journey die we eerder in een mooie, rechte lijn schetsten, is al lang verleden tijd. Je doelgroep doorloopt niet de fases zoals je ze zelf voor je ziet. Het is een wirwar van contactmomenten, waardoor het lastig is om de customer journey te voorspellen en daarin relevant te zijn.

Bovendien zijn consumenten de afgelopen tijd noodgedwongen via andere kanalen gaan winkelen en in aanmerking gekomen met nieuwe retailers en merken, en blijft het aantal touchpoints onverminderd toenemen. Daarom is het nu nog belangrijker om na te denken over hoe je de bestaande relatie met je klanten kunt behouden en tegelijkertijd ook een goede band op kunt bouwen met nieuwe klanten.

Omnichannel is het antwoord op de wens – of eigenlijk de eis – van de klant. Zij gedragen zich omnichannel. Zij willen zelf bepalen waar, wanneer en vooral hoe ze producten kopen. Aan jou de taak om op iedere plek en op het juiste moment aanwezig te zijn. Het apparaat, online of offline mag daarbij niet meer uitmaken.

Onderwerpen in dit whitepaper:
Omnichannel…

  • … om advies op maat te geven.
  • … als loyaliteitsprogramma.
  • … als je doelgroep liever offline is.
  • … als de definitieve aankoop altijd offline wordt gedaan.
  • … om offline producten te verkopen die alleen online te koop zijn.
  • … om kanaalconflicten te voorkomen in de hele customer journey.

Na het lezen van dit whitepaper kan je jouw huidige online marketing strategie herzien en je verdere omnichannel-roadmap bepalen.

Download het whitepaper

4702_Bluebird Day - whitepaper

Wil je deze whitepaper bekijken?

Wil je deze whitepaper bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je deze whitepaper download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Bluebird Day. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Bluebird Days’ privacystatement. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacystatement.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Redactie