More artikelen

Facebookreclame op basis van 06 en e-mailadres

Facebook staat op het punt een nieuwe targetingoptie te lanceren voor adverteerders. Zij kunnen hun doelgroep gaan benaderen op basis van telefoonnummer en e-mailadressen.

Facebook introduceert betaalde zoekresultaten

Facebook breidt de advertentiemogelijkheden van zijn platform uit met ‘sponsored search results’. Adverteerders kunnen tegen betaling een positie kopen in de zoekresultaten.

Social

Nederlandse pensioenfondsen ‘verliezen’ op beursgang Facebook

Pensioenfondsen voor ambtenaren en zorgpersoneel in Nederland hebben miljoenen euro’s verloren op de beursgang van Facebook.

Smile, You’re on Facedeals!

Een Amerikaans reclamebureau wil winkels gezichten van klanten laten herkennen aan de hand van hun foto’s op Facebook. Voorlopig alleen voor marketingdoeleinden.

Facebook-bestuurders mogen hun aandelen verkopen

Een select gezelschap investeerders en bestuurders van Facebook mag vanaf vandaag zijn aandelen verkopen. Mochten ze dat doen, dan zal de koers nog verder onder druk komen de staan.

235 miljoen gamers per maand op Facebook

Facebook trekt 235 miljoen gamers per maand en nog eens 150 miljoen bezoekers voor zijn App Center. Dat heeft het sociale netwerk dinsdag bekendgemaakt op de gamebeurs GDC Europe in Keulen.

Cadeaudienst Kudoo heet voortaan Give.it

Kudoo, de Facebook app waarmee gebruikers echte cadeaus aan hun Facebook vrienden kunnen geven, heeft een nieuwe naam: Give.it. Die past beter bij de dienst en maakt internationale groei mogelijk, zeggen de initiatiefnemers.

Facebook helpt ontwikkelaars met promotie apps

Facebook gaat mobiele ontwikkelaars helpen met het promoten van hun apps. Zij kunnen voortaan adverteren voor hun app via Sponsored Stories, advertenties die tussen de berichten van gebruikers staan.

Winstval UBS deels door Facebook

De Zwitserse bank UBS overweegt om de Nasdaq voor de rechter te slepen. UBS zegt 349 miljoen Zwitserse frank (290 miljoen euro) te hebben verloren als gevolg van de problemen tijdens de beursgang van Facebook.

Koers Facebook: duim kan weer omlaag

Hoewel analisten gisteren in eerste instantie positief reageerden op de kwartaalresultaten van Facebook, hebben beleggers nog altijd niet veel vertrouwen in het koersverloop. Het aandeel noteerde zojuist 22 euro.

Mark Zuckerberg: ‘Advertenties Facebook niet sociaal genoeg’.

Advertenties bij Facebook zijn niet sociaal genoeg. Dat vertelde CEO Mark Zuckerberg zojuist in een conference call. ‘De beste advertentie is een aanbeveling van een vriend’.

Kwartaalcijfers Facebook krijgen een ‘like’

Facebook meldde zojuist meevallende cijfers over het laatste kwartaal. Beleggers vreesden het ergste, maar op een omzet van 1,18 miljard dollar werd slechts 157 miljoen dollar verlies geleden.

Organisch bereik Facebookpagina groter bij meer posts

Het organische bereik van een Facebook bedrijfspagina neemt door de verdubbeling van het aantal posts met 95 procent toe. Het unieke aantal fans blijft gelijk. Dat blijkt uit een proef van Social Embassy met Volkswagen.

Facebook vandaag met de billen bloot

Facebook zal vandaag voor het eerst kwartaalcijfers delen met Wall Street. Oprichter en CEO Mark Zuckerberg zal ook voor het eerst beleggers te woord staan.

Feyenoord grootste interactieve merk op Facebook

De meeste volgers heeft de Rotterdamse voetbalclub niet, maar van de grote merken op Facebook is het wel de interactiefste.