Had ik de app maar gecheckt…
PINK heeft een innovatieve campagne gelanceerd voor Buienradar in Vlaanderen, gericht op het vergroten van de naamsbekendheid en het stimuleren van app-gebruik. Door visuele uitingen die zich aanpassen aan...
PINK heeft een innovatieve campagne gelanceerd voor Buienradar in Vlaanderen, gericht op het vergroten van de naamsbekendheid en het stimuleren van app-gebruik. Door visuele uitingen die zich aanpassen aan...
In mei vonden de Amerikaanse upfronts plaats: evenementen in de televisiewereld waar netwerken en streamingsdiensten hun plannen presenteren.
Ontdek UMC Utrecht's nieuwe platform, dat het instituut internationaal op de kaart zet als toonaangevend wetenschappelijk centrum. Het biedt onderzoekers een collectieve uitstraling en stimuleert kennisuitwisseling. Bezoekers stijgen naar...
Gen Z bereiken… menig organisatie breekt er zijn hoofd over! Nationale Vacaturebank ontwikkelde samen met PINK een succesvolle campagne die
Bedrijven pompen meer dan 1 biljoen dollar in advertenties. In Nederland alleen al ruim 6 miljard euro. Waarvoor? Voor drie seconden zichtbaarheid of een halve klik.
De klassieke marketingmodellen AIDA, STDC en TTS hebben jarenlang dienstgedaan als het fundament onder talloze campagnes. Zijn ze nog relevant?
De online Google-omgeving waar marketeers display en video konden verwerken is gesloten. Twee Nederlandse bedrijven bouwden als de wiedeweerga een lokaal alternatief. Dat niet verdwijnt.
De marketingindustrie blijft zichzelf voorliegen. We bedenken termen als Performance Branding en Brandformance alsof ze revoluties zijn.
Drie afzonderlijke labels uit dezelfde Groningse bedrijvengroep, Pink Marketing, Pünktlich en Pexi, gaan op in een nieuwe organisatie met nieuwe naam.