Instabox: capaciteit twee keer verdubbeld
Instabox Nederland heeft zijn capaciteit afgelopen maanden twee keer verdubbeld om de logistieke druk van de feestdagen te kunnen verwerken.
Instabox Nederland heeft zijn capaciteit afgelopen maanden twee keer verdubbeld om de logistieke druk van de feestdagen te kunnen verwerken.
Red je Pakketje verandert begin 2022 zijn naam in Instabox, de naam van zijn Zweedse moederbedrijf.
Het Zweedse Instabox, sinds dit jaar het moederbedrijf van Red je Pakketje, stelt een nieuwe, tweede CEO aan.
Instabox, een grote Zweedse tech-gerichte pakketbezorger, betreedt met de overname van Red je Pakketje de Nederlandse markt. Dat levert de eerste combinatie op van een specialist in wandkluizen en...
Bezorgbedrijf Red je Pakketje is afgelopen jaar qua omzet weer verdubbeld en kan, mede door het coronavirus, zijn groeiplannen versneld uitvoeren.
Logistiek dienstverlener voor webwinkel Red je Pakketje zet de eerste stappen op de internationale markt. Sinds kort kunnen webwinkels hun pakketjes ook afleveren voor internationale bezorging.
Red je Pakketje wil het aantal afleverpunten per eind maart opschalen tot tweehonderd. Webwinkels kunnen hun bestellingen hierdoor makkelijker aanleveren.
De duizend bezorgers van Fietskoeriers.nl leverden in 2019 drie keer meer pakketjes dan in het jaar ervoor. Het bedrijf verwacht in 2020 nog een verdubbeling van duurzame bezorging, een...
De logistiek dienstverlener begint volgende maand een nieuwe dienst. Consumenten kunnen vanaf dan lastminute besluiten om retouren nog diezelfde dag thuis te laten ophalen.
Kaart- en cadeauservice Greetz wisselt van logstiek partner voor de samedaydeliveries en gaat daarvoor in zee met Red je Pakketje.
Bezorgdienst Red je Pakketje breidt zijn dienstverlening uit en kan voor webwinkels zelfs bestellingen gaan afleveren in het tijdvak van vijf uur zaterdagmiddag tot tien uur die avond.