Sephora bouwt incubator modemerken met TikTok
Winkelketen Sephora sluit een samenwerkingsverband met TikTok om de groei van de jonge, opkomende modemerken uit zijn incubator te versnellen met contentmarketing.
Winkelketen Sephora sluit een samenwerkingsverband met TikTok om de groei van de jonge, opkomende modemerken uit zijn incubator te versnellen met contentmarketing.
Medewerkers van de Deense publieke omroep wordt afgeraden om TikTok op hun telefoons te hebben. Wie het voor zijn werk nodig heeft, doet dat bij voorkeur op een apart toestel.
TikTok gaat de dagelijkse schermtijd voor kinderen aftoppen op zestig minuten. Wie meer wil, moet een niet-geheime code intikken. TikTok blijkt ook de best verdienende social app.
Alle medewerkers van de Europese Commissie zijn gisteren bevolen om TikTok van hun telefoons te verwijderen. De app wordt beschouwd als een dreiging omdat er ongecontroleerd veel data naar Chinese servers stromen en niemand weet wie er wat mee doet.
De Nederlandser scale-up ChannelEngine gaat TikTok helpen diens e-commerceactiviteiten internationaal serieus op te schalen. Social commerce voor anderhalf miljard gebruikers komt binnen handbereik. Webwinkels komen er niet bij aan te pas.
Het wordt verboden voor kinderen om livestreams op te zetten op TikTok en virtuele cadeautjes weg te geven.
RTL Nederland gebruikt machine learning Bij Videoland en zijn eigen beeldarchieven.
De reclame-omzet van TikTok in Europa steeg in 2021 met een factor zes tot 990 miljoen euro.
TikTok is als kanaal een vaste waarde geworden en voegt steeds meer manieren toe om te adverteren. Hoe je die benut? Deze workshop helpt je op weg.
‘Welke producten heb ik bekeken?’ of ‘Welke gekocht?’ Die vragen lijken binnenkort simpel te beantwoorden met een nieuwe knop die op TikTok profielpagina’s wordt geïntroduceerd. Succes is ondanks de apps populariteit niet gegarandeerd.
Influencers hebben niets aan livestreams op TikTok om spulletjes te verkopen. Engelse creators die hiermee experimenteerden zien er niets in, want het levert hen te weinig op.
De reclame-omzet van TikTok groeit dit jaar naar verwachting met een factor drie. Met die pakweg elf miljard dollar gaat […]
TikTok werkt aan een nieuw onderdeel waarmee het mogelijk wordt om bekeken filmpjes terug te kijken.
TikTok presenteert zich op de Nederlandse markt met zijn reclametak. Adverteerders en bureaus kunnen in de lokale taal campagnes optuigen en met het verkoopteam spreken.
Datingapp Bumble sluit een Europees marketingpact met TikTok. De bedrijven gaan elkaars diensten over en weer promoten naar hun gebruikers.