TikTok Engeland begint MKB-campagne
TikTok begint in Engeland een campagne waarmee het zich wil profileren als een nuttige bestemming voor ondernemers die meer bereik en omzet zoeken.
TikTok begint in Engeland een campagne waarmee het zich wil profileren als een nuttige bestemming voor ondernemers die meer bereik en omzet zoeken.
TikTok lanceert een nieuwe advertentieformule binnen de pagina met zoekresultaten. Adverteerders kopen er bij opbod een positie voor hun reclamefilmpje.
Ze proberen het al langer en geven het nog niet op: socialemediaplatformen willen e-commerce het liefst zo veel mogelijk in-app houden.
TikTok is een relatief nieuw medium voor merken en adverteerders. Gewoon wat advertenties plaatsen werkt minder goed: omarm de eigenheid van het medium.
TikTok gaat een nieuwe advertentieformule lanceren binnen de pagina met zoekresultaten. Met de ‘Search Ads Toggle’ kunnen adverteerders zich richten op de gebruikers van het platform die specifiek meer willen weten over nieuwe producten of merken door zoekopdrachten in het zoekvak van de app te typen.
Ambtenaren van de metropool New York mogen geen TikTok meer hebben op hun werktelefoon. Ze moeten het verwijderen.
‘Vandaag voor 19 uur besteld, morgen in huis’. Deze belofte komt nu eens niet uit de mond van een webwinkel, maar uit die van vreemde eend TikTok.
Adverteerders die een jong publiek willen bereiken vinden in TikTok een effectief, maar zeker ook goedkoop medium. “Je moet de balans vinden tussen gratis viraal en betalen voor bereik.”
Ondanks kritiek en verbanningen door overheden groeit TikTok in commerciële zin tegen de klippen op. Adverteerders spenderen er eind vorig jaar 60 procent meer dan in 2021.
Alle medewerkers van de Britse omroeporganisatie BBC zijn gisteren bevolen om TikTok van hun telefoons te verwijderen. De app wordt beschouwd als een dreiging omdat er ongecontroleerd veel data naar Chinese servers stromen en niemand weet wie er wat mee doet.
In de aanloop van de Champions League-finale op 10 juni is Pepsi al zijn social campagne begonnen. De Amerikanen zetten vol in op TikTok.
Winkelketen Sephora sluit een samenwerkingsverband met TikTok om de groei van de jonge, opkomende modemerken uit zijn incubator te versnellen met contentmarketing.
Medewerkers van de Deense publieke omroep wordt afgeraden om TikTok op hun telefoons te hebben. Wie het voor zijn werk nodig heeft, doet dat bij voorkeur op een apart toestel.
TikTok gaat de dagelijkse schermtijd voor kinderen aftoppen op zestig minuten. Wie meer wil, moet een niet-geheime code intikken. TikTok blijkt ook de best verdienende social app.
Alle medewerkers van de Europese Commissie zijn gisteren bevolen om TikTok van hun telefoons te verwijderen. De app wordt beschouwd als een dreiging omdat er ongecontroleerd veel data naar Chinese servers stromen en niemand weet wie er wat mee doet.