Zo haak je in op de feestelijke decembermaand
Iedereen wil de aandacht van de consument te trekken in de drukke decembermaand. Hoe zorg je ervoor dat consumenten dan aan jouw merk denken?
Iedereen wil de aandacht van de consument te trekken in de drukke decembermaand. Hoe zorg je ervoor dat consumenten dan aan jouw merk denken?
Er was nogal wat kritiek op Performance Max: te weinig inzicht, te weinig flexibel. Hoe staat er nu voor, na een reeks aanpassingen door Google?
Verandering van bedrijfsnaam is een grote stap. Hoe bouw je je merkherkenning en imago opnieuw op? De case van de transformatie van Overtoom naar Manutan.
Gepersonaliseerd adverteren is het nieuwe doel. Op TV was dat altijd lastig, maar op streamingdiensten met een advertentiemodel wordt steeds meer mogelijk.
Effectief adverteren op bepaalde doelgroepen, maar zónder cookies en persoonsgegevens? Met contextual targeting wordt dat steeds beter mogelijk.
Performance Max wordt soms gezien als iets voor ‘luie’ marketeers. Dat klopt niet: het kan juist betere resultaten opleveren dan een ‘reguliere’ campagne.
Schiphol heeft allerlei interessante mogelijkheden voor adverteerders, mits je een duidelijke doelstelling kiest en je rekening houdt met de context.
Vandaag zijn, tijdens een feestelijke uitreiking van de Dutch Interactive Awards in de Beurs van Berlage, de beste Nederlandse Interactieve cases bekroond. In 15 categorieën reikte presentatrice Anic van Damme zowel een Gouden als een Zilveren Award uit aan de bureaus met de beste cases van het jaar.
Voor veel merken is een luchthaven geen vanzelfsprekende advertentielocatie. Het vereist kennis van de passagierservaring: ‘best practices’ vanuit Schiphol.
Marketingbureau Fingerspitz is genomineerd voor twee IAB Europe MIXX Awards, een jaarlijkse internationale prijs.
De basistechniek is nog maar een paar maanden oud, maar professional slaagde er in om louter met AI binnen drie uur tijd een complete tv-commercial te produceren.
In de aanloop van de Champions League-finale op 10 juni is Pepsi al zijn social campagne begonnen. De Amerikanen zetten vol in op TikTok.
Re-engagement- campagnes gericht op uw bestaande clientèle werken! Ze zorgen voor meer kliks, meer conversie en meer omzet.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar de ‘Veilig op Weg’-campagne gemaakt voor Univé.
Drie deskundigen over een actuele digitale campagne. Dit keer de lancering van een nieuw label door KLM, iets dat niet vaak gebeurt. Doel: IT’ers werven.