Podcast The Brief: Maurice Ajanaku over cultuur, merken bouwen en inspiratie
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.
Er is steeds meer aandacht voor Recruitment Advertising, mede door de krappe arbeidsmarkt. Belangrijk dus om op een slimme manier naar werknemers te zoeken.
Hoe verander je een nieuwswebsite in een nieuw platform met een sterk merk en een community? De case van Change Inc. laat het zien.
Het bijzondere verhaal van Service Apotheek. De franchiseorganisatie besloot meer dan vijf jaar geleden zich beter te profileren en als merk vorm te geven.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Hans Voorn, marketingmanager bij uitvaartondernemer DELA.
Papieren folders blijven lastig, maar óók effectief. Als je het slim aanpakt en papier combineert met hyperlokale targeting en een online campagne.
Als er één commercial was tijdens de Superbowl die de tongen loste maakte, was het wel die van Coinbase. Dat liet seconden lang enkel een stuiterende QR-code zijn.
Corona had ook impact op het werk van van mediaplanners: meer thuiswerkers, meer privacy. Dat beïnvloedt de manier waarop je een doelgroep opbouwt.
Contextual AI kan inzicht geven in hoe je merk geassocieerd wordt met bepaalde merkwaarden. Zo kun je je doelgroep daar bereiken waar de concurrent niet is.
Tijdens de Google EMEA product-kick-off worden nieuwe ontwikkelingen onthuld. De belangrijkste punten rond ‘search’ en ‘shopping’ van semester 2.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken, nee: luisteren, ze naar een challenge tussen vier podcasts.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een digitale campagne. Dit keer kijken ze hoe DPG Media de nieuwe app voor Donald Duck wereldkundig maakt.
In de groeimarkt van online educatie ziet On Track kansen om leren toegankelijker te maken. Snackable videos van bekende experts moeten mensen prikkelen.
De zorgverzekeringsmarkt: competitief en een korte overstapperiode. Dat vraagt veel van een marketingcampagne: lees hier over die van ZorgKiezer in 2020.
Wat zijn de laatste trends op het gebied van online advertising bij Google met Text Ads en Smart Shopping?