More stories

Google EMEA product kick-off (1/2): search en shopping

Tijdens de Google EMEA product-kick-off worden nieuwe ontwikkelingen onthuld. De belangrijkste punten rond ‘search’ en ‘shopping’ van semester 2.

Online advertising

Campagnepanel #187: ‘Blijft boeien’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken, nee: luisteren, ze naar een challenge tussen vier podcasts.

Campagnes

Campagnepanel #186: ‘Op en top DD’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een digitale campagne. Dit keer kijken ze hoe DPG Media de nieuwe app voor Donald Duck wereldkundig maakt.

Campagnes

Snackable video cursusplatform

In de groeimarkt van online educatie ziet On Track kansen om leren toegankelijker te maken. Snackable videos van bekende experts moeten mensen prikkelen.

Campagnes

ZorgKiezer: campagne met maximale impact in minimale tijd

De zorgverzekeringsmarkt: competitief en een korte overstapperiode. Dat vraagt veel van een marketingcampagne: lees hier over die van ZorgKiezer in 2020.

Campagnes

Up-to-date met adverteren op Google: Text Ads en Smart Shopping-campagnes

Wat zijn de laatste trends op het gebied van online advertising bij Google met Text Ads en Smart Shopping? 

Campagnes

Bereid je voor op het aanstaande shoppingseizoen: Content (2/4)

Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.

Contentmarketing

Adverteren via LinkedIn: Alle targetingmogelijkheden op een rij

In 2021 had LinkedIn ruim 5 miljoen gebruikers, vooral professionals. Reden genoeg om de targetingmogelijkheden voor advertenties nader te bekijken.

Online advertising

Bol.com en Tonny Media houden crossover-podcastcampagne

Bol.com laat vier titels van podcastuitgever Tonny Media een eigen product verzinnen en, als onderdeel van die campagne, gaat het ook op de markt brengen via zijn platform.

Campagnes

Nederlands e-commerce zet zich schrap voor decemberdrukte

Nederlandse webwinkels verwachten tot zeventig procent meer te verkopen in de periode van Black Friday tot Kerst. Met een nieuwe campagne roepen webwinkels en vervoerders de consument op om op tijd te bestellen om leveringsproblemen te voorkomen.

E-commerce

Pop-up radiostation als intern bindmiddel

Iedereen in het bedrijf betrekken bij een complex thema? Stedin Groep gooide het over een verrassende boeg en startte een online radiostation.

Voice

Campagnepanel #185: ‘Matig verhaal’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een digitale campagne. Dit keer een interactieve film met social elementen en verwijzingen naar Zalando.

Fashion

Bol.com brengt weer papieren speelgoedboek uit

Morgen publiceert bol.com, in de aanloop naar het sinterklaasfeest, voor de derde keer zijn papieren speelgoedboek in een miljoenenoplage.

Campagnes

Bumble in co-marketing met TikTok

Datingapp Bumble sluit een Europees marketingpact met TikTok. De bedrijven gaan elkaars diensten over en weer promoten naar hun gebruikers.

Marketing

Wat merken moeten (blijven) doen na corona: On- en offline, verrassen, samenwerken

Merken met een hybride commercieel model hebben succes: flexibiliteit in online en offline, en innovatieve en verrassende samenwerkingen met andere merken.

Customer Experience