Wie wil winnen in de aandachtseconomie moet het totale speelveld overzien
Uit onderzoek blijkt dat bij het voorspellen van effectiviteit, attention een drie keer betere indicator is dan viewability.
Uit onderzoek blijkt dat bij het voorspellen van effectiviteit, attention een drie keer betere indicator is dan viewability.
De uitdaging bij de campagne rond NS Flex: één basisproduct, maar de campagne moest zich richten op twee heel verschillende doelgroepen.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een campagne van easyJet met muziek uit Spotify.
KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.
Een hoogwaardige productfeed is één van de belangrijkste componenten van een effectieve en sterk converterende online marketingstrategie voor je e-commercebedrijf.
easyJet en Spotify gebruiken de muzieksmaak van reizigers om tips te geven over hun volgende vakantiebestemming.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele campagne. Dit keer kijken ze naar de datagebaseerde offline campagne van Gorillas.
The Family Amsterdam maakte de campagne ‘Mijn naam is Peter’ om de genderongelijkheid in de top van het bedrijfsleven aan te kaarten.
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
In het campagnepanel beoordelen deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer de introductiecampagne van de grote streamingprovider Viaplay.
In deze whitepaper lees je waarom een holistische aanpak van SEA-campagnes essentieel is voor de performance van je campagnes.
Het optimaliseren van Google shopping campagnes is essentieel wanneer je het hoogst mogelijke resultaat wilt bereiken. Optimalisatie zorgt er namelijk voor dat je de juiste klant op het juiste moment het juiste product voorschotelt.
In dit e-book hebben komen inzichten en het adviezen van 14 doorgewinterde marketing specialisten aan het bod. Deze helpen je bij het bereiken van je doelgroep op het juiste moment, op het juiste kanaal en met de juiste boodschap.
Smart Shopping-campagnes wordt omgezet naar Performance Max: de tijdlijn die Google heeft geschetst en de eerste resultaten bij drie van onze klanten.
Performance Max belooft nog effectievere campagnes: lees de ‘learnings’ uit de praktijk over hoe je het meeste resultaat haalt uit een Performance Max-campagne.