Campagnepanel #189: ‘Flauw, maar werkt’
In het campagnepanel beoordelen deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer de introductiecampagne van de grote streamingprovider Viaplay.
In het campagnepanel beoordelen deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer de introductiecampagne van de grote streamingprovider Viaplay.
In deze whitepaper lees je waarom een holistische aanpak van SEA-campagnes essentieel is voor de performance van je campagnes.
Het optimaliseren van Google shopping campagnes is essentieel wanneer je het hoogst mogelijke resultaat wilt bereiken. Optimalisatie zorgt er namelijk voor dat je de juiste klant op het juiste moment het juiste product voorschotelt.
In dit e-book hebben komen inzichten en het adviezen van 14 doorgewinterde marketing specialisten aan het bod. Deze helpen je bij het bereiken van je doelgroep op het juiste moment, op het juiste kanaal en met de juiste boodschap.
Smart Shopping-campagnes wordt omgezet naar Performance Max: de tijdlijn die Google heeft geschetst en de eerste resultaten bij drie van onze klanten.
Performance Max belooft nog effectievere campagnes: lees de ‘learnings’ uit de praktijk over hoe je het meeste resultaat haalt uit een Performance Max-campagne.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Maurice Ajanaku, merkenbouwer bij CitizenM.
Er is steeds meer aandacht voor Recruitment Advertising, mede door de krappe arbeidsmarkt. Belangrijk dus om op een slimme manier naar werknemers te zoeken.
Hoe verander je een nieuwswebsite in een nieuw platform met een sterk merk en een community? De case van Change Inc. laat het zien.
Het bijzondere verhaal van Service Apotheek. De franchiseorganisatie besloot meer dan vijf jaar geleden zich beter te profileren en als merk vorm te geven.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Hans Voorn, marketingmanager bij uitvaartondernemer DELA.
Papieren folders blijven lastig, maar óók effectief. Als je het slim aanpakt en papier combineert met hyperlokale targeting en een online campagne.
Als er één commercial was tijdens de Superbowl die de tongen loste maakte, was het wel die van Coinbase. Dat liet seconden lang enkel een stuiterende QR-code zijn.
Corona had ook impact op het werk van van mediaplanners: meer thuiswerkers, meer privacy. Dat beïnvloedt de manier waarop je een doelgroep opbouwt.
Contextual AI kan inzicht geven in hoe je merk geassocieerd wordt met bepaalde merkwaarden. Zo kun je je doelgroep daar bereiken waar de concurrent niet is.