More stories

Wie wil winnen in de aandachtseconomie moet het totale speelveld overzien

Uit onderzoek blijkt dat bij het voorspellen van effectiviteit, attention een drie keer betere indicator is dan viewability.

Campagnes

Case: NS bereikte doelgroepen met contextual advertising en creatieve advertenties

De uitdaging bij de campagne rond NS Flex: één basisproduct, maar de campagne moest zich richten op twee heel verschillende doelgroepen.

Campagnes
Premium

Campagnepanel #191: ‘Leuk. Als het werkt.’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een campagne van easyJet met muziek uit Spotify.

Campagnes
Premium

KLM lanceert sub-brand Tech & Data

KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.

Recruitment

Social Commerce in 2022: alles wat je nodig hebt voor hogere conversies

Een hoogwaardige productfeed is één van de belangrijkste componenten van een effectieve en sterk converterende online marketingstrategie voor je e-commercebedrijf.

Conversie
Premium

easyJet geeft reisadvies via Spotify playlists

easyJet en Spotify gebruiken de muzieksmaak van reizigers om tips te geven over hun volgende vakantiebestemming.

Marketing
Premium

Campagnepanel #190: ‘Mag harder, brutaler’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele campagne. Dit keer kijken ze naar de datagebaseerde offline campagne van Gorillas.

Campagnes

Van Petra naar Peter: hoe kaart je genderongelijkheid aan op een inspirerende manier?

The Family Amsterdam maakte de campagne ‘Mijn naam is Peter’ om de genderongelijkheid in de top van het bedrijfsleven aan te kaarten.

Campagnes

Polestar: het leven en voelen van een merk

Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.

Campagnes
Premium

Campagnepanel #189: ‘Flauw, maar werkt’

In het campagnepanel beoordelen deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer de introductiecampagne van de grote streamingprovider Viaplay. 

Campagnes

14 tips voor pro’s en beginners om SEA-campagnes te optimaliseren

In deze whitepaper lees je waarom een holistische aanpak van SEA-campagnes essentieel is voor de performance van je campagnes.

Campagnes

Hoe maak je de best presterende Google Shopping campagnes?

Het optimaliseren van Google shopping campagnes is essentieel wanneer je het hoogst mogelijke resultaat wilt bereiken. Optimalisatie zorgt er namelijk voor dat je de juiste klant op het juiste moment het juiste product voorschotelt.

Campagnes

Trends van 2022 tot 2025: hoe blijf je invloedrijke advertentiecampagnes maken?

In dit e-book hebben komen inzichten en het adviezen van 14 doorgewinterde marketing specialisten aan het bod. Deze helpen je bij het bereiken van je doelgroep op het juiste moment, op het juiste kanaal en met de juiste boodschap.

Campagnes

Test met overstap Smart Shopping naar Performance Max: wisselende resultaten

Smart Shopping-campagnes wordt omgezet naar Performance Max: de tijdlijn die Google heeft geschetst en de eerste resultaten bij drie van onze klanten.

Analytics

Hoe haal je het maximale uit een Performance Max-campagne?

Performance Max belooft nog effectievere campagnes: lees de ‘learnings’ uit de praktijk over hoe je het meeste resultaat haalt uit een Performance Max-campagne.

Analytics