Meer slagkracht met realtime data-analyse? Alleen met de juiste ‘use cases’
Bedrijven willen klik- en bezoekgedrag in real time kunnen volgen. De echte vraag is: hoe snel kun je zulke nzichten omzetten naar een betere klantbeleving?
Bedrijven willen klik- en bezoekgedrag in real time kunnen volgen. De echte vraag is: hoe snel kun je zulke nzichten omzetten naar een betere klantbeleving?
Gamification maakt het mogelijk om spelenderwijs waardevolle data te verzamelen en je database te verrijken.
Hoe ga je als organisatie efficiënt van een zee aan data naar een praktische actie die het bedrijf echt verbetert?
Vanaf 2027 wordt de bekende barcode vervangen door een multifunctionele QR-code die zowel ketenpartners als consumenten kunnen gebruiken.
De ware kracht van AI is het begrijpen en benutten van ongestructureerde data. De kansen voor deze toepassing liggen in elke industrie voor het oprapen.
Vanaf 1 juli schakelt Google alle Universal Analytics-services en Universal Analytics API’s uit. Zorg dat je je data vooraf op een goede manier exporteert.
Door het groeiend belang van data kent een ‘buy & build’-strategie tegenwoordig een extra uitdaging.
In de afgelopen jaren is er een consolidatieslag gaande in de internationale nieuwssector. Ook in Nederland en België, waardoor er […]
Een huisdier surft niet online, kent geen (digitale) klantreis, geeft geen feedback op klantenservice en laat geen reviews achter.
De fashion-industrie heeft al jaren te maken met te hoge retourpercentages. Een probleem dat zowel consument als aanbieder beïnvloed. De […]
De bankensector ligt al snel onder een vergrootglas als het gaat om data. Ook de Rabobank merkt dat het bewustzijn groeit en acteert daarop.
Wat is de impact op de bestaande bedrijfsorganisatie, terwijl anderzijds de communicatie op basis van klantdata belangrijker wordt dan ooit. Dit en meer komt aan bod in deze videosessie.
Google als digital-analytics-tool is niet meer vanzelfsprekend en first-party data worden de norm. Zo verandert het datalandschap ingrijpend.
Data: de wereld van marketing draait er steeds meer om. Maar meer data is niet altijd beter. Kleinere bedrijven hebben voordelen die grote spelers ontberen.
Google Consent Mode is voor websites die gebruikmaken van Google-diensten. Waar je voorheen geen data kon verzamelen, kan dat met Google Consent Mode wel.