More stories

NS kiest (weer) voor Digitas LBi Amsterdam

De NS en NS International verlengen hun samenwerking met Digitas LBi Amsterdam weer voor drie jaar. Digitas LBi won de Europese aanbesteding.

Digital Agencies

Prentencollectie Van Gogh Museum online

De collectie Parijse prenten van Vincent van Gogh is vandaag online gekomen als nieuwe uitbreiding van de site van het Van Gogh Museum.

Digital Agencies

Rens Plandsoen in bestuur Dutch Digital Agencies

Rens Plandsoen, directeur van RLVNT, is toegetreden tot het bestuur van branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA). Ze neemt de plaats over van de in december vertrokken Vincent Luyendijk.

Digital Agencies

TamTam haakt Expand aan bij Hans Anders

Het mag geen verrassing heten dat TamTam zijn klanten introduceert aan de nieuwe dochter Expand Online. Hans Anders slaat erop aan en tekent in op het dubbelpakket.

Digital Agencies

IN10 levert nieuwe website Eindhoven Airport

De grootste regionale luchthaven van Nederland lanceert op EindhovenAirport.nl zijn nieuwe website. Bureau IN10 is betrokken bij de nieuwe positionering, die zich behalve naar de site ook in de fysieke omgeving van het vliegveld zal vertalen.

Digital Agencies

Snakeware met nieuwe merkstrategie

Internetbureau Snakeware komt met een nieuwe, eigenlijk vernieuwde, merkstrategie. Het in huis ontwikkelde concept legt de nadruk op het effect dat het werk van het bureau bewerkstelligt, “een ervaring”, in de woorden van mede-eigenaar Ate van der Meer.

Digital Agencies

Energize adviseert Wereld Natuur Fonds over content strategie

Het Amsterdamse Energize gaat het Wereld Natuur Fonds adviseren op het gebied van contentstrategie. De non profit organisatie beschikt over veel content, maar het ontbreekt aan samenhang en een werkbare structuur. Er is behoefte aan een ‘goed fundament’.

Contentmarketing

WPP-dochter Possible neemt Conrad Caine over

WPP dochter Possible heeft voor een onbekend bedrag full service bureau Conrad Caine uit München overgenomen. Het 140 man sterke kantoor werkt voor internationale en lokale merken.

Digital Agencies

TamTam levert nieuwe website Timing.nl

De zoekmachine Timing.nl voor flexbanen is vernieuwd door TamTam, met het oog op de toekomst zijn externe koppelingen met andere systemen mogelijk.

Digital Agencies

IN10 en Burst leveren nieuwe site IFFR op

Internetbureaus Burst en IN10 hebben de nieuwe site van het International Film Festival Rotterdam opgeleverd, een week voor het altijd drukbezochte festival de deuren opent.

Digital Agencies

Dutch Interactive Awards (DIA) open voor inschrijvingen

Op 26 mei worden voor de zevende keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA). De deur staat open om te nomineren.

Digital Agencies

Takeda nieuwe klant Burst

Takeda Nederland heeft LMP en Burst gekozen voor de ontwikkeling van een digitaal platform dat ondersteuning gaat bieden aan verschillende doelgroepen.

Digital Agencies

KLM verlengt samenwerking Mirabeau

KLM heeft de samenwerking met Mirabeau voor drie jaar verlengd. Mirabeau helpt het luchtvaartbedrijf met de digitale strategie en design. De partners werken al tien jaar samen.

Digital Agencies

Fullservice bureau Duo neemt Nascam over

Het Brugse digital agency Duo neemt zijn Limburgse sectorgenoot Nascom over. Samen behoren ze daarmee tot de top 5 van internetbureaus.

Digital Agencies

APG Groep tekent bij Mirabeau

APG Groep heeft een driejarig contract getekend met Mirabeau voor de ontwikkeling van user experience design.

Digital Agencies