Dentsu Aegis herpositioneert databedrijf DAN DNA
De dataspecialisten van Dentsu Aegis Nederland werken sinds kort hoofdzakelijk voor externe klanten. Een ingrijpende verandering na anderhalf jaar leren en proberen.
De dataspecialisten van Dentsu Aegis Nederland werken sinds kort hoofdzakelijk voor externe klanten. Een ingrijpende verandering na anderhalf jaar leren en proberen.
Zowel Koninklijke Grolsch Nederland als de Europa divisie van het moederconcern Asahi hebben het corporate online account ondergebracht bij Outpost11.
Technologiebedrijf Triple uit Alkmaar opent voor dochterbedrijf Beyond Sports een kantoor aan de westkust van de Verenigde Staten. Een lokale agent moet unieke, zelfontwikkelde virtual reality-technologie aan de man gaan brengen.
Fietsfabrikant Gazelle haalt social- en marketingbureaus Expand Online en socialagency a friend of mine van bureaunetwerk Dept in huis om de merk- en productbeleving te verbeteren.
De Embassy of Dutch Creativity organiseert voor de derde keer een handelsmissie naar de Cannes Lions. Tientallen Nederlandse creatieve bureaus werken samen om Nederland internationaal op de kaart te zetten als natie van creatie.
Xplore Group neemt een meerderheidsbelang in het mobiele bureau Touchwonders. Touchwonders is bekend van consumentenapps als Weeronline (HD) en zakelijke applicaties voor onder andere ING, Rabobank en Pon.
Internetspecialisten D-Sign en Clickvin gaan gezamenlijk verder onder de naam Immense. De bedrijven zijn gespecialiseerd in het bouwen van websites, apps, systemen en het optimaliseren van online marketingcampagnes.
Na FrieslandCampina (Chocomel, Mona en DubbelFrisss) heeft nu ook CoolBest a friend of mine (onderdeel van Dept) aangetrokken om de sociale en video content te verzorgen.
Het Franse digitale bureaunetwerk Valtech, dat in Nederland eFocus kocht, heeft in Duitsland het bureau People Interactive overgenomen.
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) publiceert de lijst met genomineerden voor de New Kids on de Block-prijs 2016, veelbelovende nieuwe digitale bureaus.
Contentbureau RIDE uit Amsterdam heeft de pitch van Huawei gewonnen om in 2017 de contentstrategie uit te voeren.
Burst heeft in de persoon van Sandra Swinnen een Head of Insights aangesteld. Zij gaat de afdeling Insights uitbouwen, vooral omdat klanten steeds meer met data en complexe datastructuren werken.
Jan-Paul Koudstaal is per januari begonnen als Design Director bij BLiS uit Barendrecht. Hij werkte daarvoor als senior designer bij Mangrove.
Sjoerd van Loon heeft bureau Red Urban verlaten om een nieuw bedrijf te starten, Addigital. Het bureau ondersteunt reclamebureaus op het gebied van digitale producties.
Angelique de Hont is CEO van online marketingbureau Growing Minds. De Hont was sinds 2014 General Manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en COO van Publicis’ bureaugroep in Nederland.