More stories

Starcom en Cheil Amsterdam maken dynamische pre-roll

Starcom en Cheil Amsterdam zetten voor klant Samsung dynamisch gegenereerde pre-rolls in op YouTube. Dit is een stap richting het kunnen personaliseren van videocommercials. Deze campagne bestaat uit zeventien variaties, maar volgend jaar bij andere klanten kan dat oplopen tot honderden.

Video
Premium

De Goudse Verzekeringen kiest voor Colours

Digitaal bureau Colours gaat voor De Goudse Verzekeringen een datagedreven ‘experienceplatform’ maken voor diens onafhankelijke verzekeringsadviseurs en klanten.

Digital Agencies
Premium

Internetbureaus Tirato en QForma fuseren

Bureau QForma uit Oisterwijk en internetbureau Tirato uit Heusden fuseren en gaan, als onderdeel van de Dutch Concept Group, door onder de naam NoBears.

Digital Agencies
Premium

Jaaromzet Snakeware over twee miljoen euro

Digital agency Snakeware sluit 2016 af met een omzet van net iets meer dan twee miljoen euro, een groei van dertien procent ten opzichte van 2015.

Digital Agencies

Hannes van Raaij in creatieve directie Triple

Hannes van Raaij, bekend van DigitasLBi en Clockwork, treedt toe tot de creatieve directie van Triple die verder bestaat uit Robert Overweg.

Creative
Premium

Richard van der Wilk en Michel Tiggelman naar Publicis One

Publicis One heeft Richard van der Wilk benoemd tot Chief Product & eXperience. Hij is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de innovatieve producten van de media labels. Van der Wilk was hiervoor Chief eXperience Officer binnen Starcom.

Digital Agencies
Premium

Salmon (WPP) koopt Eperium

Consultant Salmon, onderdeel van de WPP Group, koopt het Nederlandse e-commerceadviesbureau Eperium.

Digital Agencies

Engeland verbiedt online reclame voor te vet en zoet eten

De Engelse overheid gaat adverteerders verbieden reclame te maken richten kinderen jonger dan zestien voor producten met te veel vet, suiker en zout. De regels gelden ook voor reclame op het web, apps en socialmedia.

Legal
Premium

Evident wordt partner Intershop

Digital agency Evident is partner geworden van e-commercesoftwareleverancier Intershop. B2B-organisaties zijn een inhaalslag aan het maken met e-commerce en Evident neemt daartoe de bouwstenen in huis.

Digital Agencies
Premium

Wunderman aan de slag voor Grolsch

Digitaal bureau Wunderman Amsterdam gaat aan de slag voor bierbrouwer Grolsch. Het bedrijf gaat Grolsch ondersteunen bij de verdere uitbouw van het merk in internationale markten.

Digital Agencies
Premium

Qurrent tekent The online company

Energiemaatschappij Qurrent, dochter van stichting Doen, gaat een langetermijnsamenwerking aan met The online company als digitaal mediabureau voor het verzorgen van online marketing activiteiten, creatie en dashboarding.

Digital Agencies
Premium

Nieuwe tak WPP zoekt concurrentie Google en Facebook

Reclamegigant WPP creëert het bedrijfsonderdeel [m]PLATFORM dat op zo’n schaal in data en marketing is gespecialiseerd dat het de concurrentie wil kunnen aangaan met Google en Facebook.

Digital Agencies
Premium

Mirabeau: ‘We krijgen er duizenden digital collega’s bij’

“Blijft de naam Mirabeau en blijf ik. Dat zijn de meest gestelde vragen. Ja op allebei”, aldus directeur Adjan Kodde. Als onderdeel van Cognizant kan zijn bedrijf op het technologische wereldtoneel meespelen.

Digital Agencies
Premium

Cognizant lijft Mirabeau in

IT-dienstverlener Cognizant neemt voor een onbekend bedrag Mirabeau over, het bureau voor digital marketing en customer experience. Door de overname breidt Cognizant zijn expertise op het gebied van digitale activiteiten in Europa flink uit.

Digital Agencies
Premium

Het bureau van de toekomst heeft de klant van de toekomst

Bureaus vormen zich naar de vraag van hun klanten die vandaag de dag groot zijn en dus de markt bepalen. Maar als de grote corporaties ten onder gaan, gaan deze bureaus dan met ze mee?

Digital Agencies