Isobar doet digitaal beheer bierbrouwer InBev
Isobar gaat aan de slag voor bierbrouwer AB InBev. Het Nederlandse bureau verzorgt het digitale beheer van al haar biermerken op de Benelux markt.
Isobar gaat aan de slag voor bierbrouwer AB InBev. Het Nederlandse bureau verzorgt het digitale beheer van al haar biermerken op de Benelux markt.
Starcom en Cheil Amsterdam zetten voor klant Samsung dynamisch gegenereerde pre-rolls in op YouTube. Dit is een stap richting het kunnen personaliseren van videocommercials. Deze campagne bestaat uit zeventien variaties, maar volgend jaar bij andere klanten kan dat oplopen tot honderden.
Digitaal bureau Colours gaat voor De Goudse Verzekeringen een datagedreven ‘experienceplatform’ maken voor diens onafhankelijke verzekeringsadviseurs en klanten.
Bureau QForma uit Oisterwijk en internetbureau Tirato uit Heusden fuseren en gaan, als onderdeel van de Dutch Concept Group, door onder de naam NoBears.
Digital agency Snakeware sluit 2016 af met een omzet van net iets meer dan twee miljoen euro, een groei van dertien procent ten opzichte van 2015.
Hannes van Raaij, bekend van DigitasLBi en Clockwork, treedt toe tot de creatieve directie van Triple die verder bestaat uit Robert Overweg.
Publicis One heeft Richard van der Wilk benoemd tot Chief Product & eXperience. Hij is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de innovatieve producten van de media labels. Van der Wilk was hiervoor Chief eXperience Officer binnen Starcom.
Consultant Salmon, onderdeel van de WPP Group, koopt het Nederlandse e-commerceadviesbureau Eperium.
De Engelse overheid gaat adverteerders verbieden reclame te maken richten kinderen jonger dan zestien voor producten met te veel vet, suiker en zout. De regels gelden ook voor reclame op het web, apps en socialmedia.
Digital agency Evident is partner geworden van e-commercesoftwareleverancier Intershop. B2B-organisaties zijn een inhaalslag aan het maken met e-commerce en Evident neemt daartoe de bouwstenen in huis.
Digitaal bureau Wunderman Amsterdam gaat aan de slag voor bierbrouwer Grolsch. Het bedrijf gaat Grolsch ondersteunen bij de verdere uitbouw van het merk in internationale markten.
Energiemaatschappij Qurrent, dochter van stichting Doen, gaat een langetermijnsamenwerking aan met The online company als digitaal mediabureau voor het verzorgen van online marketing activiteiten, creatie en dashboarding.
Reclamegigant WPP creëert het bedrijfsonderdeel [m]PLATFORM dat op zo’n schaal in data en marketing is gespecialiseerd dat het de concurrentie wil kunnen aangaan met Google en Facebook.
“Blijft de naam Mirabeau en blijf ik. Dat zijn de meest gestelde vragen. Ja op allebei”, aldus directeur Adjan Kodde. Als onderdeel van Cognizant kan zijn bedrijf op het technologische wereldtoneel meespelen.
IT-dienstverlener Cognizant neemt voor een onbekend bedrag Mirabeau over, het bureau voor digital marketing en customer experience. Door de overname breidt Cognizant zijn expertise op het gebied van digitale activiteiten in Europa flink uit.