More stories

Premium

Arthur Clement in raad van advies Burst

Arthur Clement van Tiny Riot Fremantle Media treedt toe tot de raad van advies van digitale productiebureau Burst uit Rotterdam.

Digital Agencies

Dept koopt Duitse e-commercespecialist

De Duitse e-commercespecialist BE EXCELLENT is het nieuwe zusterbedrijf binnen de rap uitdijende bedrijvengroep Dept.

Cross Border

Amerikaanse adverteerders eisen transparantie Facebook

De adverteerders in de Association of National Advertisers, samen goed voor 250 miljard reclamebudget, eisen dat Facebook zijn statistiekmetingen verbetert.

Premium

Mirabeau opent kantoor in Parijs

Digital agency Mirabeau opent per 1 oktober de deuren van zijn eerste Europese kantoor buiten Nederland: in Parijs, de thuisstad van grote klant Air France.

Digital Agencies
Premium

Twee strategische aanstellingen bij WE ARE Pi

Creatief bureau WE ARE Pi uit Amsterdam stelt de voormalig VICE Media Global Executive Producer aan, Ravi Amaratunga, en digitaal strateeg JaKenna Gilbert.

Digital Agencies
Premium

Emakina koopt Oostenrijke CRM-expert

Emakina Group koopt CRM-bedrijf k.section en richt daarmee een apart CRM Competence Center in.

Digital Agencies

Nederlandse bureaus goed bedeeld bij Lovie Awards

Meerdere Nederlandse bureaus behoren dit jaar tot de prijswinnaars van de Lovie Awards. De Nederlandse fabrikant van duurzame smartphones Fairphone werd onderscheiden als ‘emerging entrepreneurs’.

Creative
Premium

Kris Smith (ex-AKQA) wordt Europa-baas MediaMonks

Creatief productiebureau MediaMonks heeft voormalig general manager van AKQA Kris Smith aangesteld eindverantwoordelijke voor de Europese activiteiten.

Digital Agencies
Premium

Vijfde editie Digital Dinner Amsterdam in De School

Wat hebben de toekomst van de gehaktbal, interactieve installaties en satelliettechnologie met elkaar gemeen? Het is een greep uit de vijf verschillende ‘Side Projects’, inspirerende projecten waarover creatieven op 6 oktober vertellen, tijdens Digital Dinner Amsterdam.

Digital Agencies

Waarom elke marketingafdeling moet nadenken over inzicht en controle

De technologie geeft marketeers al lang de mogelijkheid om transparantie, inzicht en controle te krijgen over hun marketing- en mediabudgetten. Toch is dit nog maar mondjesmaat het geval bij veel bedrijven.

Online marketing

Clever°Franke opent kantoor in Chicago

Creatief ontwerpbureau Clever°Franke opent kantoor in de VS, in de kantoren van incubator 1871 in Chicago.

Creative

Salesforce Ventures investeert in Emark

Marketingtechnologiespecialist Emark uit Haarlem ontvangt een investering van Salesforce Ventures. Het gaat om een minderheidsbelang.

Analytics
Premium

Tess Rutgers naar Wunderman Amsterdam

Tess Rutgers wordt hoofd Business Development bij Wunderman Amsterdam naast CEO Antoinette Hoes. In haar rol zal Rutgers verantwoordelijk zijn voor het uitdragen van Wunderman Amsterdams credo ‘Creatively driven, data inspired’.

Digital Agencies

Minder Nederlandse nominaties voor Lovie Awards

Er zijn minder Nederlandse nominaties voor de jaarlijkse Lovie Awards dan vorig jaar: 38 tegen 52 een jaar geleden.

Creative
Premium

Burst trekt acht nieuwe medewerkers aan

Digital production agency Burst heeft 8 nieuwe collega’s aangetrokken. De uitbreiding zit hem met name in het design & development team.

Digital Agencies