re:publica25 over digitale onsterfelijkheid: hoe AI rouw en rituelen verandert
Wat is de invloed van AI op hoe we rouwen? Technologie opent nieuwe deuren, maar roept ook ethische vragen op. Zijn we klaar voor de digitale eeuwigheid?
Wat is de invloed van AI op hoe we rouwen? Technologie opent nieuwe deuren, maar roept ook ethische vragen op. Zijn we klaar voor de digitale eeuwigheid?
De re:publica-conferentie in Berlijn: een bijzondere plek voor reflectie op technologie, media, maatschappij en mentale gezondheid in het digitale tijdperk.
Het commerciële landschap verandert razendsnel onder invloed van AI. Tijdens Elevate deelden experts hun nieuwste inzichten over de inzet van AI in retail en B2B e-commerce, en lieten toonaangevende...
Nu AI een strategische hulpmiddel wordt staan bedrijven voor een cruciale uitdaging: hoe bereik je schaalbare AI-projecten die bedrijfswaarde opleveren?
Metachannel-marketing is de evolutionaire stap voorbij omnichannel-marketing en staat klaar om met AR, VR, en Internet-of-Things de fakkel over te nemen.
Veel organisaties hebben geen succesvol beleid rondom digitale vaardigheden. En veel bestuurders zou zélf betere digitale vaardigheden willen hebben.
Begrip van de achtergrond van een nieuw fenomeen is essentieel voordat je het gaat gebruiken. n dit artikel leg ik uit wat metachannel-marketing is.
CreativeNL op SXSW in gesprek met makers. Waar liggen de creatieve en economische kansen van 'immersive' en AI, en waar de gevaren?
Veel werknemers ervaren stress van digitale vernieuwingen. Bestuurders zien de noodzaak, maar worstelen met het laten adopteren van IT-producten.
Bedrijven zetten AI in om efficiënter te werken, betere beslissingen te nemen en nieuwe markten te ontdekken. Maar wat betekent dit voor jouw organisatie?
De opmars van thuiswerken leek onstuitbaar, maar nu lijkt een kentering gaande. Amazon riep iedereen al terug naar kantoor. Is zulk wantrouwen terecht?