Channel Digital Transformation

De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic.

More stories

Moeten retailers zich zorgen maken over kannibalisatie door digitalisering?

Het integreren van offline en online detailhandel is noodzakelijk om concurrerend te blijven en van beide kanalen te profiteren. In dit whitepaper bespreken we hoe retailers dat kunnen doen, nu en in de toekomst.

Digital Transformation

De metaverse en performance marketing: in vijf stappen naar ROI

Steeds meer bedrijven besluiten de stap naar de metaverse te zetten. Maar valt er ook rendement te behalen? Met deze vijf stappen pak je het goed aan.

Digital Transformation

Datagedreven margeoptimalisatie: effectieve kortingen gebaseerd op AI-inzichten

Met behulp van kunstmatige intelligentie kun je je marges optimaliseren. Hoe zet je zulke techniek in? De PRICE-aanpak helpt je die succesvol in te voeren.

Artificial Intelligence

Universal Analytics stopt in juli 2023: verder met Google Analytics 4

Vanaf 1 juli 2023 stopt de verwerking van data in Universal Analytics. Hiermee wordt Universal Analytics uitgefaseerd. De opvolger is Google Analytics 4.

Analytics

Intelligente systemen zorgen voor optimaal contractbeheer

Veel organisaties hebben te maken met contracten. Hoe kun je automatiseringen of kunstmatige intelligentie inzetten om het beheer makkelijker te maken?

Cloud

Een veilige en betrouwbare customer journey dankzij SSI

Waarom persoonsgegevens bewaren? Met Self-Sovereign Identity kunnen mensen online hun identiteit aantonen zonder de gegevens uit handen te geven.

Privacy

Aquarius: meer mediabereik door data insights bij online Defqon.1

Dansfestival Defqon.1 vond vanwege corona online plaats. Toch steeg het online mediabereik van Aquarius met 38 procent dankzij een online fitness-event.

Online marketing

Het digitaal managen van een portfolio voor investeerders

Investeringsmaatschappijen beheren portfolio’s voor meerdere ondernemingen. Hoe houd je als investeerder digitaal grip op alle informatie en ontwikkelingen?

Digital Transformation

Customer Experience in 2022: vijf trends

De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.

Customer Experience

Hoe vervoersapps slimmere mobiliteit in een stroomversnelling kunnen brengen

Mobility as a Service (MaaS) valt of staat bij gedragsverandering. Vervoersapps kunnen de verschuiving naar duurzamere en slimmere mobiliteit versnellen. 

Service Design

AI in de praktijk: Deeploy maakt AI uitlegbaar

AI in de praktijk: start-up Deeploy zorgt voor correcte toepassing van AI door organisaties. Want als je het niet kunt uitleggen gaat het uiteindelijk mis. 

Artificial Intelligence

Fulfilment verbeteren met behulp van gigantische datastromen

Data kunnen zorgen voor een efficiënter warehouse én voor nauwkeurige voorspellingen over bijvoorbeeld de orderstromen. Hoe kun je al die data gebruiken?

Fulfillment

Digitaliseren als mkb-bedrijf? Vijf praktische tips voor snel resultaat

Het mkb kent al veel uitdagingen, maar juist nu kunnen mkb-bedrijven een grote slag slaan door in te zetten op digitalisatie. Vijf tips voor snel resultaat.

Digital Transformation

Start-up Lalaland.ai: ‘Een klant is het mooiste cadeau voor een start-up’

Lalaland.ai gebruikt neurale netwerken om digitale mensen te creëren voor de e-commerce van modemerken. Zo kunnen ze collecties op meerdere modellen tonen.

Digital Design

Digitalisering van de financiële administratie: zelf doen of uitbesteden?

Over de financiële administratie rijst vaak de vraag: zelf doen of uitbesteden? Het antwoord schuilt meestal in de juiste combinatie van beide.

Strategy