Startup Tappr: digitaal productpaspoort met informatie voor producent en consument
Tappr faciliteert kledinglabels via QR-codes met digitale productpaspoorten: transparantie voor consumenten en data en engagement voor producenten.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Tappr faciliteert kledinglabels via QR-codes met digitale productpaspoorten: transparantie voor consumenten en data en engagement voor producenten.
Je hebt een routeplan voor je digitale strategie, maar in de praktijk gaat er vaak veel mis. Hoe zorg je dat je roadmap werkelijk waarde oplevert?
Weinig is zo menselijk en persoonlijk als rouwen. Toch worden er ook op dit gebied toepassingen door AI en de techindustrie bedacht.
Onderzoek toont dat financiële stabiliteit, talent behouden en duurzaamheid belangrijk zijn, maar dat weinig wordt geïnvesteerd in digitale transformatie.
Opleiden is nergens zo belangrijk als in de zorg. Maar het is ook een van de gebieden waar al veel druk op werknemers ligt. Wat kan technologie bijdragen?
In deze video spreekt Bjørn Kreijen over de digitale transformatie van Boels Rental. In de organisatie, systemen en klantbehoefte.
Snel groeien geeft risico’s: slechtere klantenservice en minder overzicht. Een digitale transformatie gaf een verbeterde gebruikservaring en verdere groei.
Online zijn er veel opties maar de fysieke winkelervaring loopt bij veel retailers achter. ‘Fygitaal’ combineert fysieke aanwezigheid met digitale opties.
Zorgverzekeraars staan voor een reeks uitdagingen. Met een goede datastrategie kunnen ze deze uitdagingen aan en betaalbare zorg blijven bieden.
Van je bestaande website een direct verkoopkanaal maken? Dit is veel meer dan alleen een technische aanpassing. De hele organisatie moet zich aanpassen.
Belangenorganisatie VIA Nederland richt een werkgroep Klimaat op om de marketingsector richting te geven bij de aanpak van de klimaatcrisis.
De kosten voor omnichannel retailers zijn door het dak gegaan en slechts weinigen hebben de schaal om dat te bekostigen. Het is nu herstructureren of ten onder gaan.
‘Digital experience’ schudt de gevestigde orde wakker. Ook B2B staat aan het begin van deze innovatiegolf: nu is het moment op een leider te worden.
Digitale transformatie roept bij het management zowel enthousiasme als terughoudendheid op. Een overtuigend verhaal vraagt om een sterke business case.
Tijdens de Dutch Media Week (2 tot en met 8 oktober) gaat het over media in al hun vormen en ontwikkelingen: AI, ChatGPT, gaming, VR, e-sports en meer.