Journeys tot de MACH drie: vanuit klant, organisatie en techniek
In deze video spreekt Bjørn Kreijen over de digitale transformatie van Boels Rental. In de organisatie, systemen en klantbehoefte.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
In deze video spreekt Bjørn Kreijen over de digitale transformatie van Boels Rental. In de organisatie, systemen en klantbehoefte.
Snel groeien geeft risico’s: slechtere klantenservice en minder overzicht. Een digitale transformatie gaf een verbeterde gebruikservaring en verdere groei.
Online zijn er veel opties maar de fysieke winkelervaring loopt bij veel retailers achter. ‘Fygitaal’ combineert fysieke aanwezigheid met digitale opties.
Zorgverzekeraars staan voor een reeks uitdagingen. Met een goede datastrategie kunnen ze deze uitdagingen aan en betaalbare zorg blijven bieden.
Van je bestaande website een direct verkoopkanaal maken? Dit is veel meer dan alleen een technische aanpassing. De hele organisatie moet zich aanpassen.
Belangenorganisatie VIA Nederland richt een werkgroep Klimaat op om de marketingsector richting te geven bij de aanpak van de klimaatcrisis.
De kosten voor omnichannel retailers zijn door het dak gegaan en slechts weinigen hebben de schaal om dat te bekostigen. Het is nu herstructureren of ten onder gaan.
‘Digital experience’ schudt de gevestigde orde wakker. Ook B2B staat aan het begin van deze innovatiegolf: nu is het moment op een leider te worden.
Digitale transformatie roept bij het management zowel enthousiasme als terughoudendheid op. Een overtuigend verhaal vraagt om een sterke business case.
Tijdens de Dutch Media Week (2 tot en met 8 oktober) gaat het over media in al hun vormen en ontwikkelingen: AI, ChatGPT, gaming, VR, e-sports en meer.
Hoe krijg je mensen mee nu (digitale) transformatie continu doorgaat? Managen zonder macht gaat om ruimte creëren voor mensen en niet leunen op macht.
Composable Commerce is lastig omdat overal aparte oplossingen voor zijn. ‘Accelerators’ bieden een brug tussen een monoliet en volledig open Composable.
ChatGPT en de psychologie van teksten: ik bekijk hoe het programma je kan helpen een bepaald (positief) frame aan je geschreven content te geven.
Met nog 1500 vakgenoten waren we aanwezig bij Emerce Digital Marketing Live. Een verslag van de thema’s en presentaties die ons het meeste opvielen.
Van pandemie tot AI: de IT-systemen van online ondernemers hebben wat te verduren. Besteed daarom wat niet je core business is uit aan een specialist.