Starbucks en DoorDash gaan samenwerking uitbreiden
Starbucks en DoorDash breiden hun samenwerking uit in Noord-Californië, Texas, Georgia, Florida en andere geselecteerde markten. In maart moet de dienst in alle vijftig staten beschikbaar zijn.
Starbucks en DoorDash breiden hun samenwerking uit in Noord-Californië, Texas, Georgia, Florida en andere geselecteerde markten. In maart moet de dienst in alle vijftig staten beschikbaar zijn.
In de laatste zes maanden van 2022 boekte Just Eat Takeaway een aangepaste EBITDA van circa 150 miljoen euro. Dit was in de eerste zes maanden nog een verlies van 134 miljoen euro. Dat blijkt uit voorlopige cijfers.
Bedrijven gaan nu vaak voor de korte termijn, maar digitale transformatie vraagt om langetermijnvisie: juist nu kun je met innovatie het verschil maken.
Carrefour België experimenteert met autonome bezorging door een robot die werkt met kunstmatige intelligentie. De robot kan worden ingeschakeld voor thuisleveringen binnen 15 minuten.
Afgelopen weekend was maar liefst een derde van de pakketten in Nederland vertraagd. Dit blijkt uit een data-analyse van verzendplatform Wuunder. Reden zijn de stakingen en het slechte weer van de afgelopen dagen.
Nedap is door lululemon geselecteerd als hun nieuwe RFID-partner. Met Nedap iD Cloud wil lululemon de omnichannel winkelervaring in de meer dan 600 winkels wereldwijd verbeteren.
Just Eat heeft een nieuwe samenwerking met Sainsbury’s aangekondigd. Vanaf eind februari levert het bezorgbedrijf bestellingen van 175 winkels op locaties zoals Londen, Edinburgh en Bristol, met plannen om in 2023 naar veel meer steden uit te rollen.
Groeien: je bent er als ondernemer continu mee bezig. Hoe zorg je voor duurzame groei? Met een groeistrategie geef je antwoord op deze vraag.
De Nederlandse online industrie heeft zich in de afgelopen decennia ontwikkeld van pionierswerk tot een professionele sector met grote impact op het dagelijks leven. En lijkt andermaal aan de vooravond van grote veranderingen te staan. Met verschillende prominente online ondernemers blikken we terug op ‘defining moments’ en werpen we vooral een blik vooruit. Welke veranderingen gaan er komen? Welke lessen nemen we mee? En welke aannames moeten we juist loslaten?
December is traditiegetrouw de drukste maand van het jaar voor de logistieke sector. Met Sinterklaas en kerst rennen pakketbezorgers zich […]
Microsoft introduceert een deze maand een nieuw abonnement voor Microsoft 365. Microsoft 365 Basic kost slechts 1.99 dollar per maand en vult de 100 GB OneDrive-opslagoptie aan met extra functies.
Delhaize heeft plannen om in het Belgische Vorst een nieuw distributiecenter te vestigen voor onlinebestellingen. Er zullen bestellingen verdeeld worden voor thuisbezorging. Ophalen is ook mogelijk.
Het online-kanaal van de nieuwe coöperatie Plus en Coop behaalde in 2022 een omzet van 218 miljoen euro, veel minder dan de 244 miljoen euro van het jaar ervoor. De consumentenomzet kwam uit op 4,7 miljard euro en het marktaandeel zit op ruim 10 procent.
Shopify heeft Benjamin Lang aangesteld als hoofd van Northern Europe. Mel van Lieshout is vanaf nu Country Lead Benelux voor Shopify, nadat hij de afgelopen jaren Country Lead in Nederland was.
Terwijl nieuwe uitdagers zoals Gorilla’s zich weer terugtrekken uit veel Duitse steden, proberen traditionele ketens hun plek in te nemen.