Wildkamp-app als key touchpoint in omnichannel-strategie
De app van Wildkamp heeft onlangs de prijs gewonnen voor de beste app in b2b e-commerce. In deze video hoor je waarom.
De app van Wildkamp heeft onlangs de prijs gewonnen voor de beste app in b2b e-commerce. In deze video hoor je waarom.
Tune in en signaleer je kansen. Welke kanalen kies je? Welke platformen brengen je verder? Kortom, wat zijn op dit moment de beste mogelijkheden voor de lange termijn in fashion retail? Luister naar strategische en inspirerende cases, best practices en inzichten uit onder meer succesvolle A/B testen bij grote fashion spelers. En bepaal je speerpunten voor beheersbare online groei.
Innovation in Retail. Met de meest toonaangevende merken en innovators binnen de Retail. Hoe verschuif je je omzet van brick […]
Erik Uljee start als CEO van DPD Nederland. Hij volgt daarmee Eric Dietz op, die sinds 1 juli 2022 Executive Vice President is van GeoPost/DPDgroup.
Waarom het gebruik van data een sleutelrol in de transitie naar een omnichannel verdienmodel in het B2B-segment speelt.
Bij e-procurement zijn er vele mogelijkheden. Welke opties zijn er en wat is de beste match voor efficiënte, goede prijzen en inkoop zonder rompslomp.
Consumenten kopen minder online. Dat blijkt uit de jongste kwartaalcijfers van Thuiswinkel Markt Monitor, het onderzoek naar online consumentenbestedingen in Nederland. In het derde kwartaal van 2022 zijn de online consumentenbestedingen iets toegenomen. In totaal hebben consumenten in 7,2 miljard euro online uitgegeven, 4 procent meer dan een jaar geleden.
Hoe verschuif je van traditionele groothandel naar een databedrijf? En welke rol speelt personalisatie hierbij in combinatie met een headless platform?
Het familiebedrijf Jan Linders gaat verder als franchiseondernemer van Albert Heijn. De supermarkt blijft met deze stap naar eigen zeggen een krachtige speler in het zuiden van Nederland. De keten wordt ook gelijk de grootste franchisenemer van Albert Heijn.
Toen tijdens Corona iedereen online ging bestellen liep de bezorging vaak in het honderd. Inmiddels gaat dat stukken beter, zo blijkt uit cijfers.
Dit jaar hebben Nederlanders 62,7 miljoen keer het woord ‘gratis’ in de zoekbalk van Marktplaats getypt. Het aantal ligt zo hoog dat het alle andere zoekwoorden ruimschoots overstijgt. Het online handelsplatform spreekt zelfs van een recordaantal. Corona gaf de interesse in gratis spullen al eerder een flinke impuls.
Om het sorteren van pakjes te optimaliseren, heeft bpost in Brussel recent een nieuwe installatie in gebruik genomen die ontworpen is in samenwerking met Covariant, een spin-off van Berkeley University. De innovatie is een upgrade van het camerasysteem, dat pakketjes nog nauwkeurig scant om het aantal miszendingen terug te dringen.
Lagere prijzen en duurzaamheid blijken de twee belangrijkste drijfveren te zijn voor de bloeiende ReCommerce sector. ReCommerce is de verkoop van tweedehands goederen marktplaatsen aan kopers die ze opknappen, herstellen, renoveren, recyclen of doorverkopen.
Koeka, bekend van stijlvolle en duurzame baby- en lifestyle producten, blijft in Nederlandse handen. De ondernemende Haarlemse participatiemaatschappij Nederlands MerkGoed beoogt met de overname de opvolging en verdere groei van Koeka, dat in 1998 werd opgericht door Margareth de Haas.
Maandag opende Jumbo Supermarkten in Emmen haar 18e thuisbezorghub. Vanuit deze nieuwe distributielocatie zullen online bestelde boodschappen via Jumbo.com en de Jumbo app rechtstreeks bezorgd worden bij klanten in de regio Zuidoost-Drenthe.