SXSW: ‘We think freedom is the standard, but it isn’t’
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. Gesprekken met Sarah Ticho, Justin Karten en Tamara Shogaolu.
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. Gesprekken met Sarah Ticho, Justin Karten en Tamara Shogaolu.
Televisie blijft een essentiële rol spelen in marketingstrategieën, zelfs nu de mediaconsumptie aan het veranderen is.
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. In dit deel interviews met Marcel Van Brakel en Steye Hallema.
Bijna een vijfde van de muziek die op muziekdienst Deezer wordt geplaatst, is volledig gegenereerd door AI. Dat heeft de Franse streamingdienst bekendgemaakt. In januari was slechts 10 procent...
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Benelux-markt het influencerbureau New Kith over.
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. Waar liggen de creatieve en economische kansen, en waar de gevaren?
CreativeNL op SXSW in gesprek met makers. Waar liggen de creatieve en economische kansen van 'immersive' en AI, en waar de gevaren?
"DJ zijn is alleen maar plezier brengen. Binnenkomen, mensen blij maken, volledig openstaan met je gevoel," vertelt Ronald Molendijk. Maar dat veranderde.
Ongeveer acht op de tien Nederlandse huishoudens heeft een smart-tv, en deze wordt steeds vaker gebruikt voor live tv-diensten via apps van de providers, zo blijkt uit onderzoek van...
Dit weekend zitten racefanaten aan de buis gekluisterd. De Grand Prix van Australië wordt vrijdag 14 maart afgetrapt en zondag 16 maart zal Max Verstappen diep in de nacht...
In 2024 genereerden bijna 1500 artiesten elk meer dan 1 miljoen dollar aan royalty’s via Spotify alleen – en waarschijnlijk meer dan 4 miljoen via alle inkomstenbronnen samen. Dit...