‘Groei in online boodschappenbezorging vlakt af’
Na jaren van stevige groei lijkt de opmars van boodschappenbezorging door supermarkten te vertragen. Dat blijkt uit geanonimiseerde en geaggregeerde betaalgegevens van ABN Amro.
Na jaren van stevige groei lijkt de opmars van boodschappenbezorging door supermarkten te vertragen. Dat blijkt uit geanonimiseerde en geaggregeerde betaalgegevens van ABN Amro.
De Amerikaanse maaltijdbezorgdienst DoorDash heeft aangekondigd dat het de Britse rivaal Deliveroo wil overnemen voor 2,9 miljard Britse pond (ongeveer 3,4 miljard euro). Beide bedrijven hebben al een akkoord...
Het plan van Jumbo, Plus en Picnic om een Engelstalig etiket inclusief QR-code met verwijzing naar Nederlandse productinformatie, toe te staan voor producten in de supermarkt lijkt niet makkelijk...
Elke ondernemer kent uitdagingen, maar sommige momenten laten een blijvende indruk achter. Een gesprek met Johan Pater over het familiebedrijf.
Het Zuid Afrikaanse Prosus wil Just Eat Takeaway overnemen. Prosus biedt de aandeelhouders van Just Eat Takeaway 20,30 euro per aandeel in contanten. Het aanbod wordt unaniem gesteund door...
Steeds meer supermarkten bieden gesponsorde producten aan. Maar wat zijn de verschillen tussen de ene supermarktketen en de andere? Een overzicht.
De supermarkt rapportcijfers zijn bekend. NIQ en Circana mochten weer eenmalig de marktaandelen van een (steeds kleiner) deel van de supermarkten bekendmaken afgelopen dagen. En traditiegetrouw ontstond er ook...
Just Eat Takeaway is het toch nog gelukt om een koper te vinden voor zijn Amerikaanse dochter Grubhub. Grubhub wordt aan Wonder verkocht tegen een waardering van 650 miljoen...
Albert Heijn zet naar eigen zeggen een grote stap in digitaal klantgemak door de introductie van Mijn AH assistent; een persoonlijke assistent die gebruik maakt van generatieve AI (GenAI)....
Socialmediagebruikers geven bij posts met AI-genereerde beelden vaker comments die een merkvermelding of een tag van vrienden/andere accounts bevatten dan bij traditionele beelden. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek...
Hoe effectief zijn AI-gegeneerde beelden in social media marketing? Dit onderzoek laat zien welke impact AI-gegeneerde beelden hebben op customer