More stories

De contouren van de nieuwe data-economie

De behoefte om regie en controle te hebben over persoonlijke data groeit bij individuen. Hoe kan zo’n systeem eruitzien? En welke gevolgen heeft dit voor bedrijven?

Innovatie

Heere Blokhuis (SAS Benelux) ‘Privacynormen zijn aan verandering onderhevig’

In de achtste aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink in gesprek met Heere Blokhuis, Managing Director van SAS Benelux.

Privacy

Cryptodiefstal stijgt naar 4,4 miljard dollar

Het aantal cryptodiefstallen blijft maar stijgen. Alleen al dit jaar (tot eind september) noteerde onderzoeker CipherTrace een schade van 4,4 miljard dollar, 150 procent meer dan de 1,7 miljard van vorig jaar.

Financials

Zo communiceert KLM persoonlijk en relevant met tien miljoen reizigers wereldwijd

Met haar iFly-magazine wil KLM zo persoonlijk en relevant mogelijk communiceren met ruim tien miljoen reizigers over de wereld.

Marketing automation

Vijf tips: Zo houd je de groei van Internet of Medical Things bij

Deloitte verwacht voor de markt van Internet of Medical Things (IoMT) een groei van 37 miljard euro in 2017 naar 133 miljard euro in 2022.

Health

Samenwerken hoef je niet te leren. Daar zijn tools voor

Teamsport en het bedrijfsleven, de parallellen zijn eindeloos. Alleen spelen teams vaker in wisselende samenstellingen en op verschillende velden tegelijk.

Communicatie

Marco Groenendijk (Gravity): ‘Simplicity betekent dat je ingewikkelde zaken minder complex maakt’

Hoe maak je ingewikkelde zaken minder complex, zodat mensen het makkelijker begrijpen? Marco Groenendijk, managing director van creative development agency Gravity, ziet dat simplisme zowel consumenten als bedrijven helpt met het maken van heldere keuzes.

Innovatie

Elf industry experts over voice en spraakgestuurde search

Voice en spraakgestuurd zoeken is enorm complex en is daarom voor velen een lastig gespreksonderwerp. In dit eBook delen elf industry experts hun visie op voice en het gebruik van spraakassistenten als onderdeel van je marketingstrategie.

Innovatie

Waarom elk bedrijf een universal data hub nodig heeft

Organisaties gebruiken steeds meer martech-tools, waardoor hun data steeds gefragmenteerder wordt. Dat brengt allerlei operationele, financiële en juridische risico’s met zich mee.

Innovatie

Komt gepersonaliseerde reclame straks ook in onze auto’s?

De autobranche ademt innovatie. Op dit moment wordt gewerkt aan de implementatie van ADAS-systemen en autonoom rijden. Next up: autoglas als scherm.

Online Advertising

De vijf eigenschappen van een Design Sprint prototyper

In het vorige deel heb ik je verteld over de eigenschappen van een goede decider in een Design Sprint. In dit tweede deel vertel ik je graag meer over de vijf eigenschappen van een Design Sprint prototyper.

Strategy

ING gaat digibeten helpen, maar sluit servicepunten

De zogenoemde Digicoaches van ING gaan vanaf vandaag het land in met een rondreizende pop-up store waar mensen terechtkunnen met al hun digitale vragen.

Financials

De voordelen van een in-house AI Factory

Hoewel organisaties en bedrijven steeds betere kennis hebben van artificial intelligence, loopt de mate van toepassing van AI nogal achter. Hoe is deze tegenstelling te verklaren en wat zijn de succesfactoren van AI?

Artificial Intelligence

‘Banken moeten slachtoffers betaalfraude ruimhartiger compenseren’

De Consumentenbond wil dat banken schade door (oplichting via) phishing ruimhartiger compenseren. Veel banken vinden dat consumenten oplettender moeten zijn, maar de trucs van oplichters worden juist steeds geraffineerder.

Financials

EU verbiedt stablecoins bij gebrek aan regelgeving

Europese ministers houden stablecoins zoals de Libra van Facebook voorlopig tegen. Eerst willen zij de risico’s in kaart brengen.

Innovatie
1 3 4 5 6 7 175