Projecten zijn dood, digitale producten zijn ‘key’
Succes is vaak: digitale producten goed in de markt zetten. Om die relevant te houden is een 'mindset' gericht op continue verbetering nodig.
Succes is vaak: digitale producten goed in de markt zetten. Om die relevant te houden is een 'mindset' gericht op continue verbetering nodig.
Renkse Hoekstra van Friesland Campina over het overbruggen van de kloof tussen de data- en businesskant: houd als dataexpert het einddoel voor ogen.
Een experimentgedreven bedrijfscultuur bouw je op in vier stappen: goede onderbouwing, opzet, analyse en implementatie van je experimenten.
Het tegengaan van 'bias' en het actief bevorderen van inclusiviteit in algoritmes zijn nodig voor een verantwoord gebruik van deze technologie: een gesprek.
De groei is minder dan verwacht. Maar dit is ook een goed moment om je voor te bereiden op zowel groeivermindering als de groei die uiteindelijk wél komt.
Busines intelligence en business-analyse: de ene bekijkt de huidige situatie, de ander de toekomst. Heb je van allebei verstand dan versterken ze elkaar.
Het aantal octrooiaanvragen dat Nederlandse bedrijven indienen bij het Europees Octrooibureau (EOB) is vorig jaar met 3,5 procent gestegen, zo blijkt uit de vandaag gepubliceerde EPO Patent Index 2022....
Veranderingsmoe? Toch is vaak meer efficiëntie nodig. De beste bedrijven richten zich op hun klanten en geven ruimte aan hun productontwikkelingsteams.
In plaats van te vernieuwen door meteen bovenop de allernieuwste hype te springen kun je ook innoveren door beter gebruik te maken van wat je al hebt.
Echt e-commercesucces vereist wendbaarheid. Dat betekent: als IT-team sneller opleveren. Niet makkelijk, maar: hoe verkort je stapsgewijs je release cycle?
Ontwikkelcapaciteit niet zelf in huis? Met Team-as-a-Service worden projecten uitgevoerd door externe ontwikkelaars die op afroep vaker ingeschakeld worden.