Hoe maak je een goede landingspagina?
Hoe maak je een goed converterende landingspagina? Hoe schrijf je je landingspagina schrijven voor het beste resultaat? Volg dit stappenplan!
Hoe maak je een goed converterende landingspagina? Hoe schrijf je je landingspagina schrijven voor het beste resultaat? Volg dit stappenplan!
Google gaat het JPEG XL-bestandsformaat niet langer ondersteunen in Chromium, de open source browser waarop onder meer Edge en Chrome zijn gebaseerd. Er zou te weinig belangstelling voor zijn.
In 2025 wordt nieuwe wetgeving van kracht die websites en apps verplicht om te voldoen aan richtlijnen voor toegankelijke online content.
Misschien sta je er niet bij stil, maar merken kiezen bewust voor bepaalde kleuren om hun doelmarkt aan te spreken. Het team van Giraffe Social Media heeft onderzocht welke kleuren bekende merken als Coca Cola, IKEA, Fanta en Cadbury gebruiken en waarom.
De deze week verschenen Safari 16 voor iOS ondersteunt eindelijk afbeeldingen in AVIF-formaat.
Stijl, overtuiging en signatuur ontbreken in een digitale wereld waarin het model van de gebruiker heerst en resulteert in digitale homogeniteit.
C&A heeft samen met digitaal bureau DEPT zijn online shop opnieuw ingericht. Op technisch, strategisch en visueel gebied is er een volledig vernieuwd customer experience platform ontstaan.
De EU-lidstaten hanteren geen uniform beleid voor de digitale toegankelijkheid van hun overheidsdiensten. Hierdoor kunnen lidstaten op korte en lange termijn niet voldoen aan hun eigen Europese richtlijnen en zetten ze de ruim 135 miljoen Europeanen met een beperking buitenspel. Dat stelt de Nederlandse organisatie Digitaal Toegankelijk.
Vaak zijn websites van e-commercebedrijven niet ingericht voor consumenten met een beperking. Zij klikken vaak weg en besteden hun geld anders.
Emere was bij SXSW 2022: een gesprek met Viet Hoang, strategy director bij Your Majesty over het metaverse. Wat is het en waar gaat het heen?
Wat Dani Polak van code d’azur betreft ging het te veel over de metaverse. Hij gelooft er niet zo in. Waarin wel? Een democratischer web 3.0.
Op dit moment zijn 98% van de websites wereldwijd niet geoptimaliseerd voor mensen met een beperking.Na het lezen van dit whitepaper wee je hoe je als organisatie aan de slag kan gaan met online toegankelijkheid.
Dankzij data weet je vrij snel waar de pijnpunten van je webshop liggen. Maar ken je de reden áchter de tegenvallende cijfers? Hoe krijg je daar inzicht in?
Veel webwinkels zijn matig toegankelijk voor ouderen en mensen met een handicap. Dat betekent onnodig klanten verliezen. Dus: denk vanuit de gebruiker.
De Amsterdamse bureaus Booreiland, in60seconds en Getting the picture bundelen hun krachten en gaan vanaf 7 maart samen verder onder de naam Clarify.