Marketing2.8kEmerce TVDigital FirstAI is efficiënt, maar hoe zit het met de menselijke touchMarketing
Marketing1.6kEmerce TVDigital FirstTerug naar creativiteit: hoe AI de kunst van marketing weer vrijspeeltMarketing
Marketing2.4kEmerce TVDigital FirstPerformance branding: merk en conversie verbinden anno 2025Marketing
Marketing1.8kEmerce TVDigital FirstDe kracht van Human Loyalty: bouwen aan langdurige klantrelatiesMarketing
Marketing15,5KAmandine FernandezLetsignit250.000 gratis impressies per maand, het ‘owned’ kanaal dat je waarschijnlijk vergeetMarketing
Innovatie1.7kEls HekkenbergLetterdeskEasy Ship via Channable: eenvoudiger verzenden voor mkb-verkopersInnovatie
Innovatie26,7KReinjan PrakkeAirborne Network[Podcast] Rogier Klimbie: “We moeten van ‘move fast and break things’, naar ‘move faster and make things better'”Innovatie
Marketing18,9KDianne van der VeenPowerKrautHoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maaktMarketing
Sponsored478BridgeFundDe verborgen kosten die winstgevendheid in e-commerce onder druk zettenSponsored