-

Podcast The Brief: Sanneke Boesveldt (Hunkemöller) over modellen, diversiteit en BH’s op TikTok 

The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over merken, marketing en content. Elke aflevering bespreken Charlotte van Dijk (Head of Content) en Gerben van der Rijt (Creative Director) het laatste nieuws uit het vak of gaan in gesprek met een gast. Deze keer ontvingen we live op Emerce EDAY Sanneke Boesveldt, interim Global Head of Marketing bij Hunkemöller.

Veel kennis over de doelgroep

Een terugkerend thema in Sanneke’s carrière is Gen Z en Millennials. Eerst bij Twitter, toen bij Vice en daarna bij datingapp Inner Circle. Waar ze bij Vice het woord ‘woke’ voor het eerst hoorde, hielp ze bij Inner Circle de daters om beter te daten. Maar wat heeft deze doelgroep bij Hunkemöller voor haar in petto?

Van product naar merk

Bij Hunkemöller is het Sanneke’s taak om een portie ‘merk’ in de communicatie te krijgen. Want dat merk heeft een behoorlijke transformatie ondergaan. Van Doutzen Kroes en Sylvie Meis naar Isadee Jansen en Loiza Lamers. Een transformatie in diversiteit dus, maar ook in duurzaamheid. En daar komen nog een hoop online veranderingen en verschuivingen bij. Wanneer doe je het als merk goed en wat vindt Sanneke eigenlijk van de komst van TikTok?

Luister aflevering 101 met Sanneke Boesveldt voor haar kennis en kunde, Gen Z en het interessante merk Hunkemöller.

Over de auteur: Gerben van der Rijt is Creative director bij Wayne Parker Kent.

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen je vakgebied? Volg Emerce dan ook op social: LinkedIn, Twitter en Facebook.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond