Wilderness: curated storytelling voor de entertainmentsector
“Iedereen op social is een merk. We plaatsen dingen die mensen leuk vinden, delen of op reageren. Maar veel home entertainment bedrijven doen dat niet. Ze zeggen: de film is uit en ga dat zien”, vertelt Jamie Maple van Wilderness. “Maar de basis van social is juist interactie en verhalen vertellen.”
Maple geeft een productiebedrijf als voorbeeld: “Ze maken animatiefilms voor kinderen. Wij helpen hen met het laten groeien van hun community, door iets nieuws te vinden om over te praten en manieren te bieden om te participeren. Daarvoor kijken we naar de data. Wanneer zitten mensen op social, waarom en wat zijn ze aan het doen? Voor deze klant zagen we hele specifieke tijden, na het eten en voor het naar bed gaan van hun kinderen. We plaatsten kleine stukjes content, hapklaar zoals een kort stukje uit de film of een stukje dialoog. Ideaal om aan je kinderen te laten zien voor het slapen gaan.”
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond