0
7.1k

In 5 stappen een gebruiksvriendelijk self-service portal

Is je organisatie veel tijd kwijt aan het verlenen van support en service aan je klanten? Bijvoorbeeld voor het plannen van afspraken, contractmanagement of het wijzigen van klantgegevens? Juist dit soort zaken kun je digitaliseren en dat bespaart tijd.

In een self-service portal automatiseer je bedrijfsprocessen, ontsluit je relevante data vanuit je backoffice systemen en digitaliseer je interacties met de klant. Het is een gepersonaliseerde omgeving waar men alles kan regelen met betrekking tot je organisatie.

Jarenlange ervaring met de ontwikkeling van portals leert ons dat een relevant en gebruiksvriendelijk self-service portal leidt tot een verbeterde klanttevredenheid, verhoogde merktrouw en meer omzet en efficiency voor je organisatie.
Alleen, hoe pak je dat aan?

Stappen die aan bod komen

  • Hoe je tot een sterke digitale strategie voor het portal komt.
  • Hoe je de wensen en behoeften van je doelgroepen in kaart brengt.
  • Wat best practices zijn voor een optimale gebruikservaring.
  • Waar je op moet letten bij integraties en koppelingen.
  • Wat aandachtspunten zijn bij het kiezen van de juiste technologie.

Na het lezen van dit whitepaper heb je een stevig fundament om een self-service portal dat optimaal gaat renderen te realiseren.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Peter Smit