Download

Download
0
3.2k
Channel: PIM

Case: digitaliseren voor de toekomst van Villeroy & Boch

Villeroy & Boch is een internationale fabrikant van lifestyleproducten op het gebied van tafelkunst, keuken, badkamer en wellness. Het bedrijf heeft 14 productiefaciliteiten in meer dan 125 landen en beheert tien andere merken.

Het bedrijf had een oplossing nodig om hun digitaliseringsstrategie voor hun serviesportfolio uit te breiden. De bedoeling was om consumenten beter te bereiken via alle online- en offline kanalen terwijl ze hun aankoopbeslissingsproces doorlopen.

Om het team in staat te stellen efficiënt te werken en de activiteiten te stroomlijnen, hadden ze toegang nodig tot een unieke informatiebron die hen in de toekomst kon voorzien van een “single view” van alle producten en digitale middelen. Het juiste Product Information Management (PIM) tool bleek de oplossing. Daarmee werd de time-to-market verkort met zo’n 60%

In dit whitepaper lees je hoe je als grote/internationale fabrikant of retailer je productlijnen kunt uitbreiden en de time-to-market kunt verkorten met de juiste PIM-oplossing. 

Sven Stolk