Download

Download
0
12,4K

Zo creëer je een naadloze cross-channelervaring

De moderne customer journey is niet altijd lineair en al helemaal niet voorspelbaar. Toch verwachten klanten dat ze op hun eigen voorwaarden zaken met een bedrijf kunnen doen, en dan eigenlijk ook nog via de kanalen van hun keuze. En welke kanalen ze ook gebruiken, klanten verwachten een naadloze ervaring over al die kanalen – ook als ze tussendoor naar een andere overschakelen.

Customer journeys vol wrijving en afgekapte conversaties worden niet langer geaccepteerd door klanten. Sterker nog: 56% van de klanten doet al na één slechte ervaring geen zaken meer met een merk.

Dit whitepaper biedt bruikbare tips om naadloze cross-channelervaringen over alle mogelijke contactkanalen te ontwikkelen.

Vragen die beantwoord worden in dit whitepaper

  • Hoe kan je aan de cross-channel verwachtingen van klanten voldoen?
  • Hoe kan je klanten verrassen met goede, consistente conversaties waar ze echt iets aan hebben en die ze gaan onthouden?
  • Hoe kan je klanten voor het leven winnen en binden aan je merk?

Redactie