0
6.2k

Customer journey management: grip op klantinteracties

Hoe krijg je grip op klantinteracties? En wat houdt goed customer journey management in? Dit eBook biedt handvatten en praktische tips voor effectief customer journey management en beschrijft de belangrijkste onderdelen van een optimale customer experience. Het eBook gaat in op:

  • Vijf manieren om de klantervaringen te personaliseren.
  • Strategieën voor het bieden van een optimale customer experience.
  • Technische hulpmiddelen voor effectief customer journey management.
Effectief customer journey management

De klantervaring is vaak gekoppeld aan klantbetrokkenheid, klantloyaliteit en omzet per klant. Van oudsher is het volgen van een één-op-één benadering een belangrijke succesfactor voor bedrijven. Tegenwoordig is het zaak om je klant te blijven verrassen en volledig te doorgronden om een optimale klantbeleving te bieden.

Nieuwe kanalen, nieuwe aanpak

Door de opkomst van nieuwe communicatiekanalen, de explosie van beschikbare data en nieuwe technologieën is het voor bedrijven lastig om elke prospect of klant een gepersonaliseerde klantbeleving te bieden. Veel bedrijven zijn overgestapt van een één-op-één klantbenadering naar een één-op-veel-zendmethode. Lees in het eBook wat de gevolgen zijn van deze ontwikkeling.

De combinatie van moderne technologie en oude methoden

In dit eBook worden vijf voorbeelden beschreven van hoe bedrijven moderne technologieën gebruiken in combinatie met beproefde methoden om een gepersonaliseerde klantervaring te bieden. Het eBook beschrijft:

  1. Personalisatie
  2. Het belang van context.
  3. Digitaal en mobiel: de nieuwe 24-uurs winkel.
  4. Het belang van een goede community.
  5. Het bieden van een gepersonaliseerde customer experience.
Het verbeterpotentieel

Door nieuwe marketingtools te combineren met campagnemethodieken uit het verleden kunnen bedrijven blijven innoveren op het gebied van customer journey management. Hierdoor zijn bedrijven nog beter in staat om een geoptimaliseerde en gepersonaliseerde klantervaring te bieden.

Het eBook wordt afgesloten met een korte uitleg over Progress Sitefinity.

Inhoud
  • De basis van een geweldige klantervaring
  • Nieuwe kanalen, nieuwe aanpak (vijf praktijkvoorbeelden)
  • De huidige klantervaring: klassieke uitdagingen, nieuwe tools
  • Progress Sitefinity

Download het e-book

3022_Progress-ebook-document

Wil je dit e-book bekijken?

Wil je dit e-book bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je dit e-book download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt het document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan Progress. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming op ieder moment intrekken in overeenstemming met Progress’s privacystatement. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacystatement.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Monique Bruins