0
5.7k

Digitale ervaring in 2021: klantgerichter worden

Aan het begin van het decennium kwamen digitale ervaringen in het middelpunt van de belangstelling te staan. Maar nu we 2021 ingaan, moeten merken niet alleen hun digitale strategieën aanpassen om nieuwe kanalen te omarmen, ze moeten ervoor zorgen dat hun klantervaring opvalt. Hoe kunnen ze dat doen?

Merken komen steeds meer onder druk te staan doordat de afhankelijkheid van digitale ervaringen door het dak stijgt. Organisaties moesten niet alleen het hoofd bieden aan de uitdagingen van het versnellen van digitale transformatie, maar ze moesten dit ook doen terwijl ze toch aandacht moesten besteden aan de snel veranderende voorkeuren van de consument.

Consumenten waren al begonnen af te stappen van uitsluitend browsen op hun desktops en laptops, maar in plaats daarvan de voorkeur te geven aan mobiele apparaten, tablets, slimme luidsprekers en andere IoT-apparaten. Maar alleen aanwezig zijn op nieuwe en opkomende kanalen is niet genoeg voor merken die willen concurreren.

Organisaties met omslachtige legacysystemen hebben het al moeilijk gevonden om snel omslagpunten te maken en zich te vestigen als onderdeel van het nieuwe digitale landschap. Maar door dit gebrek aan aanpassingsvermogen zullen ze verder achterop raken in hun poging om klanten te geven wat ze willen.

Daarom is het creëren van een klantgerichte ervaring noodzakelijk voor die merken die nog steeds moeite hebben om zich aan te passen, en voor degenen die pas onlangs zijn begonnen, maar hopen hun digitale transformaties te versterken.

Maar waar moeten ze beginnen? Hoe is het mogelijk om consumenten tevreden te stellen die verdrinken in een zee van opties? Dit whitepaper onthult de digitale ervaringen die klanten willen en legt uit hoe de juiste technologische basis marketeers en ontwikkelaars in staat kan stellen om de juiste klantervaring te bieden.

In dit whitepaper:

  • Snel aanpassen aan veranderende digitale trends
  • Echt waardevolle inhoud wint altijd
  • Consumenten eisen geavanceerde ervaringen
  • Consumentengegevens zijn goud
  • Marketeers hebben empowerment nodig, ontwikkelaars hebben vrijheid nodig
  • Een best-of-breed digitaal ervaringsplatform vormt de sleutel
  • Case: Sainsbury transformeerde de klantervaring
Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie