0
23,6K

Drie stappen om je klantervaring te transformeren met Social Listening

Het is niet langer voldoende om simpelweg te reageren op de behoeften van klanten, transactie per transactie. Of het nu gaat om de lancering van een nieuw product of een nieuwe filmpremière, een enorme hoeveelheid onmiddellijke en ongevraagde feedback is nu de norm. Merken die deze digitale klantinzichten vastleggen waar ze plaatsvinden en de stem van de klant in het hart van de onderneming brengen – proactief, persoonlijk en op grote schaal – kunnen zich onderscheiden van de concurrentie. Uit gegevens blijkt zelfs dat klanten die uitstekende ervaringen hebben met een merk 140% meer uitgeven.

Terwijl 95% van de merken zegt regelmatig naar hun klant te luisteren, zegt slechts 29% dat ze inzichten in hun beslissingen opnemen. Dat betekent dat ondanks de inspanningen van een merk om naar de klant te luisteren, ze niet echt handelen op basis van klantinzichten om hun bedrijf te informeren.

In deze whitepaper laten we zien dat dit niet zo hoeft te zijn. Met de juiste aanpak kun je omnichannel luisterstrategieën gebruiken om bruikbare inzichten te genereren die klanten aanspreken op hun voorkeurskanalen en op hun voorwaarden.

Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Knowledgebase