0
19K

Drie stappen om je klantervaring te transformeren met Social Listening

Het is niet langer voldoende om simpelweg te reageren op de behoeften van klanten, transactie per transactie. Of het nu gaat om de lancering van een nieuw product of een nieuwe filmpremière, een enorme hoeveelheid onmiddellijke en ongevraagde feedback is nu de norm. Merken die deze digitale klantinzichten vastleggen waar ze plaatsvinden en de stem van de klant in het hart van de onderneming brengen – proactief, persoonlijk en op grote schaal – kunnen zich onderscheiden van de concurrentie. Uit gegevens blijkt zelfs dat klanten die uitstekende ervaringen hebben met een merk 140% meer uitgeven.

Terwijl 95% van de merken zegt regelmatig naar hun klant te luisteren, zegt slechts 29% dat ze inzichten in hun beslissingen opnemen. Dat betekent dat ondanks de inspanningen van een merk om naar de klant te luisteren, ze niet echt handelen op basis van klantinzichten om hun bedrijf te informeren.

In deze whitepaper laten we zien dat dit niet zo hoeft te zijn. Met de juiste aanpak kun je omni-channel luisterstrategieën gebruiken om bruikbare inzichten te genereren die klanten aanspreken op hun voorkeurskanalen en op hun voorwaarden.

Download het whitepaper

Drie stappen om je klantervaring te transformeren met Social Listening

Wil je deze whitepaper bekijken?

Wil je deze whitepaper bekijken?

Log in met je Emerce Account of vul het formulier in.

Meld je gratis aan

Voordat je deze whitepaper download...

Meld je gratis aan om Emerce video’s, whitepapers, rapporten en meer content te bekijken.

Gebruik minimaal 8 tekens, één hoofdletter, getal en speciaal karakter.

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Sprinklr. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Sprinklr’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Al een Emerce Account? Log hier in.

Dit is premium content

Upgrade naar Premium en krijg onbeperkt toegang tot de beste artikelen, video’s en whitepapers van Emerce!

Je download staat klaar!

Klik op de knop om het document te downloaden.

Knowledgebase