Download

Download
0
9.5k

Klantrelaties voor het leven bouwen

De digitale revolutie heeft de macht van organisaties weggenomen en in de handen van de consument gelegd. Zij zijn het meest waardevolle kapitaal van elke organisatie, en daarom moet je er alles aan doen om langetermijnrelaties met klanten op te bouwen.

Customer Experience Management is het beheer van alle interacties binnen de oneindige levenscyclus van de klant. Organisaties maken echter – veel – fouten, wat niet verwonderlijk is omdat de uitvoering van een effectieve CEM-strategie niet eenvoudig is.

In dit whitepaper

  • Consumenten hebben de macht.
  • Het belang van CEM.
  • De uitdagingen van CEM.
  • Een strategie die je kanalen overkoepelt.

Waar het om gaat is dat een organisatie zich richt op waar ze er het meest toe doet. Deze zogenaamde ‘micro-momenten’ zijn de momenten waarop een organisatie moet leveren wat een klant nodig heeft.

In de afgelopen tien jaar hebben organisaties gewerkt aan een oplossing voor deze worsteling vanuit een dataperspectief. De volgende stap is om ook de contentmogelijkheden te verbeteren en diezelfde bruggen te slaan tussen kanalen en interacties vanuit een contentperspectief.

Redactie