0
12,1K

Meer loyale klanten met Data Science

Het creëren van loyale klanten is essentieel. Een open deur, maar daarom niet minder belangrijk: succesvolle organisaties weten klanten aan zich te binden.

Alleen… hoe krijg je die loyale klanten? Door een goede klanttevredenheid? Of door het overtreffen van klantverwachtingen? Beiden doen minder dan wat vaak gedacht wordt. Tevreden klanten vertrekken immers ook en het voldoen aan verwachtingen zorgt voor dezelfde loyaliteit als het overtreffen ervan. Wat loyaliteit drijft is de mate van gemak die klanten ervaren.

In deze whitepaper geven we handvatten en inzichten over de waarde van loyale klanten, hoe je die waarde bepaalt en hoe je er vervolgens een renderende strategie op kunt baseren. Dit geeft je inzichten, ideeën en (vooral) toepasbare oplossingen waarmee je zelf aan de slag kunt.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
Hoe bouw je een “actief” geheugen op van klantinteracties.
Hoe breng je de Customer Effort Score in kaart?
Wanneer is data science relevant is voor jouw organisatie?
Het nut van het RFM en CLV segmentatiemodel en wanneer toe te passen.
Van inzicht naar activatie met een Customer Data Platform (CDP).
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Sander Kouwenberg