0
4.7k

Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing

E-mail marketing is vandaag de dag een volwaardig en volwassen vakgebied. Het is vaak onderdeel van goed uitgedachte omnichannelstrategieën en marketing automation campagnes. Tenminste, dat kan het zijn.

Maar als jij nog steeds die marketeer bent die dat ene commerciële bericht verstuurt, dan verdien je een bronzen medaille. Zie het als een aanmoedigingsprijs: je kunt verder groeien naar zilver en goud.

Dit eBook legt uit hoe je in 6 stappen op 10 belangrijke e-mailonderwerpen kunt scoren. Met maar één belangrijk doel: zoveel mogelijk gouden medailles. De 6 stappen die besproken worden zijn:

  • Onderwerpregel: Gebruik je in je onderwerpregel vaak zoiets als “Nieuwsbrief december”
    of maak je liever verschillende varianten? Wat is effectiever?
  • Afzendernaam: Voor de herkenbaarheid gebruik je altijd dezelfde afzendernaam. Toch?
  • Verzendfrequentie: Wat is de juiste verzendfrequentie? Hoe pak je dat effectief aan?
  • A/B testen: Een A/B-test op onderwerpregel is populair onder marketeers. Maar wat is er nog meer mogelijk
  • Statistiek: Alles over ORC, CTR, bounceratio en acceptatieratio.

Download het whitepaper en ga na hoe goed je zelf bent in e-mail marketing en hoe je verder kunt groeien in dit boeiende vakgebied.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie