Download

Download
0
6.3k

Zo werken chatbots wel voor je klantenservice

In de digitale wereld van vandaag zijn de verwachtingen van klanten torenhoog. Klanten verwachten onmiddellijk antwoord, op elk moment van de dag of week. Ze bereiken ook merken via meer digitale kanalen en apparaten dan ooit tevoren.

Chatbots zijn de enige manier om op grote schaal een zeer persoonlijke, 24/7 klantenservice te bieden. Maar ondanks dat ze al een tijde bestaan, hebben chatbots nog niet de beloofde resultaten opgeleverd. Zorgt de chatbot van jouw bedrijf voor meer frustratie dan plezier bij je klanten?

Dan is het misschien tijd voor een nieuwe strategies. Benut de kracht van chatbots en ervaar hoe goed ze een zakelijke impact kunnen hebben die verder gaat dan alleen het afleiden van servicetickets.

In dit whitepaper

  • Beste gebruiksscenario’s en instellingen.
  • Hoe AI van uw chatbot een geweldige service-ervaring kan maken.
  • 4 belangrijke tips naar het succes van een chatbot.
  • Belangrijkste KPI’s om koers te houden.

Redactie