Bart Kuppens nieuwe CEO e-Luscious

De uitbater van de webshops Wijnvoordeel.nl, Wijnbeurs.nl, Colaris.nl en Koffievoordeel.nl krijgt per 1 mei een nieuwe CEO in de persoon van Bart Kuppens.
Kuppens is afkomstig van Unilever waar hij verantwoordelijk was voor de introductie van de Dollar Shave Club in Europa. Ook werkte hij voor Procter&Gamble. Beiden leunen zwaar op scherp uitgevoerde marketingactiviteiten.
“De mogelijkheid om bij e-Luscious eindverantwoordelijk te zijn voor de verdere groei van online verkoop van wijn en koffie is aantrekkelijk. Alle markttrends onderschrijven de verschuiving naar online verkoop en we staan nog maar aan het begin. De consument wil meer gemak en een meer persoonlijke ervaring. Met onze kennis, data gedreven aanpak en ons brede aanbod kunnen we dit als geen ander aanbieden. En bovendien op een efficiënte manier ingericht en dus voor een aantrekkelijke prijs.”
De nieuwe directeur zet 150 miljoen euro omzet als punt aan de horizon qua financiële ambitie.
Behalve een CEO heeft e-Luscious ook Spike Huisman aangesteld. Hij, afkomstig van Albert Heijn, is de nieuwe labelmanager van Wijnvoordeel.
Foto: Ken Hawkins (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond