Deel dit artikel
-

Buitenlandse interesse voor ABN AMRO’s donatie-app

De app van ABN AMRO om ‘digitaal te bedelen’ met contactloos betalen, vindt interesse op buitenlandse markten.

Ontwikkeld in Nederland lijkt Helping Heart een snaar te raken op de internationale markt. Het product zou reeds op de Engelse markt zijn en begin deze week toonde ook een Canadese partij concrete interesse.

Dat vertelde Mark Oosterhout van de VEA gisteren op Emerce’ Digital Marketing Live! in de Beurs van Berlage te Amsterdam.

Helping Heart is een app waarmee bedelaars geld kunnen innen bij passanten die enkel contactloos willen betalen. Een groot probleem onder bedelaars is dat steeds minder mensen contanten op zak hebben en dus minder kunnen geven. Daar moet de noviteit van ABN AMRO verandering in brengen.

De toepassing is nog niet officieel gelanceerd. Achter de schermen wordt wel gewerkt aan samenwerkingen voor internationale uitrol.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond