Colruyt zet netwerk van burenbezorgers in
Collect & Go, de online boodschappendienst van de Belgische Colruyt Group, schakelt een netwerk van burenbezorgers in.
Sinds het uitbreken van de coronacrisis is de vraag bij Collect&Go enorm gestegen. Er is een grote toeloop van nieuwe klanten, zegt Tom Deprater, verantwoordelijke voor Collect&Go.
De test start kleinschalig en beperkt zich voorlopig tot het Collect&Go afhaalpunt van Halle. Klanten die gebruik willen maken van deze dienst bestellen online hun boodschappen via de webshop van Collect&Go. Hun boodschappen worden thuisbezorgd door een vrijwilliger uit de buurt. De bezorger krijgt hiervoor van de klant een vergoeding van 7 euro.
Daarnaast geldt net als bij het zelf afhalen van een Collect&Go-bestellingen 5,50 euro voor het verzamelen van boodschappen door de Collect&Go-medewerkers.
Collect&Go neemt de praktische organisatie op zich en zorgt voor de koppeling tussen bezorgers en klanten.
De bezorgers leveren de boodschappen in deze opstartfase tussen 12 en 14 uur en tussen 16 en 18 uur aan de voordeur af en respecteren daarbij de social distancing maatregelen die van kracht zijn. Betalen gebeurt vooraf en mobiel via een QR-code.
Mensen in de buurt van Halle die een centje willen bijverdienen, kunnen zich aanmelden via www.collectandgo.be/aanhuisleveringdoorburenbezorgers.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond