Deel dit artikel
-

Daisycon sluit samenwerking met Maze-One

Daisycon haalt nieuwe expertise in huis rondom performancemarketing en dan specifiek op de Europese marktplaatsen van Amazon.com. Hiertoe sluit het een samenwerking met het nieuwe bureau Maze-One.

Klanten van Daisycon vergroten potentieel bereik hierdoor aanzienlijk. Zij kunnen hun productfeeds gaan uploaden naar de marktplaatsen van Amazon in bijvoorbeeld Duitsland, Engeland en Frankrijk. De schakel tussen die twee partijen is Maze-One, een start-up die wordt gedreven vanuit internetbureau The Valley.

Oprichter van de start-up Tim van der Bilt: “Ze zijn al sterk georiënteerd op cost per sale, dus de link naar de marketplaces van Amazon is snel gelegd. Bovendien heeft Daisycon een flink internationaal team dat buiten Nederland actief is in Duitsland, Frankrijk en België. Bovendien willen Nederlandse klanten ook in het buitenland verkopen. Dan is Amazon een goed startpunt.”

Martijn Zoetebier, Director Business Development van Daisycon: “Zonder al te veel gedoe kunnen we klanten onboarden op ‘s werelds grootste e-commerceplatform om de zichtbaarheid, afzet en omzet van hun producten te vergroten.”

Van der Bilt voert momenteel geen gesprekken met andere partijen voor vergelijkbare constructies. Zijn bedrijf is ook actief richting de marktplaats van bol.com.

Foto: Zarrion Walker (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Jim

Een samenwerking kun je aangaan, of een overeenkomst sluiten. Maar een samenwerking sluiten klinkt alsof je er juist mee stopt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond