Deel dit artikel
-

Dealmaker app Yippie! geeft consument ‘macht in handen’

Yippie!, een van de winnaars van de Accenture Innovation Awards, lanceert vandaag zijn gratis mobiele app, waarmee ‘consumenten de macht in handen krijgen’. Na een testfase bij Media Markt in Hoofddorp is de dealmaker-app beschikbaar in de iTunes App Store (iOS) en bij Google Play (Android).

Met de app kan de consument ook in de winkelstraat op zoek gaan naar de beste deal. Tegelijkertijd krijgen retailers inzicht in waar consumenten naar zoeken.

Met de app scant de consument de barcode van een gewenst product in een winkel, waarmee je aangeeft open te staan voor een deal. Direct daarna ontvang je gewone of dynamische aanbiedingen van zowel nabijgelegen fysieke winkels als online winkels. Yippie! ordent de aanbiedingen in een overzicht.

Nadat de deal is gesloten wordt er in de app een coupon vrijgegeven die verzilverd kan worden bij de kassa of in de checkout van de online shop.

Bij Yippie! is de bovenste positie niet voor de retailer met het grootste advertentiebudget, maar voor de winkel met de beste waardepropositie.

Dit bericht is 23 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond